Znamy już pełną ofertę kiosków zlokalizowanych na Krakowskim Przedmieściu. Od teraz, oprócz standardowego asortymentu, w kioskach będzie można kupić bilety do instytucji kultury i na wydarzenia sportowe, warszawskie pamiątki, książki oraz gadżety klubowe Legii Warszawa.

Ofertę tworzy sześć kiosków obsługiwanych przez pięciu różnych najemców. Wspólnym mianownikiem jest Warszawa, a celem – promocja miasta i jego różnorodności. Kioski na Krakowskim Przedmieściu oferują teraz bardzo zróżnicowany asortyment – od trzech sprzedających wszystko to, co standardowo znaleźć można w każdej trafice, czyli prasę, bilety komunikacji miejskiej, napoje i słodycze, po nietypowy, dzięki współpracy z e-wejściówki.pl, Legią Warszawą oraz warszawską instytucją kultury – Domem Spotkań z Historią.

– Zależało nam, aby w kioskach zlokalizowanych w tak prestiżowym dla Warszawy miejscu dostępna była bogatsza, atrakcyjniejsza oferta – mówi Marcin Ochmański Prezes Zarządu, Warexpo sp. z o.o.

Czym konkretnie zaskoczą nas trzy nietypowe kioski? Kiosk Kultury prowadzony przez e-wejściówki.pl oferuje informację kulturalną oraz bilety do ponad 40 najważniejszych warszawskich instytucji kultury: teatrów, muzeów, domów kultury oraz klubów muzyki klasycznej i jazzowej. W kiosku, którym zarządza Dom Spotkań z Historią znajdziemy wydawnictwa varsavianistyczne i historyczne, pocztówki, niebanalne pamiątki oraz informacje o działalności wystawienniczej i edukacyjnej prowadzonej przez tę instytucję. Natomiast o pamiątki klubowe, bilety na mecze oraz vouchery na wydarzenia sportowe możemy pytać w kiosku, który w lipcu uruchomi klub piłkarski Legia Warszawa.

Spółka Warexpo przejęła sześć kiosków przy Krakowskim Przedmieściu w wyniku konkursu ogłoszonego przez Zarząd Terenów Publicznych. Jest to nowy etap w działalności spółki, która do tej pory zajmowała się przede wszystkim sprzedażą powierzchni reklamowej oraz świadczeniem usług z obszaru komunikacji społecznej i promocji. Dzięki przejęciu kiosków Warexpo oferuje swoim klientom dodatkową powierzchnię reklamową znajdującą się na panelach, które są integralną częścią konstrukcji kiosków, zaprojektowanych specjalnie dla historycznego obszaru Starego Miasta, będącego pod ścisłą opieką konserwatorską. Taka lokalizacja jest wyzwaniem dla reklamodawców, którzy w swojej działalności muszą przestrzegać wyśrubowanych zaleceń konserwatorskich. Jest to jednak także okazja do bardziej ambitnego podejścia do tematu i zaoferowania rozwiązania, które nie tylko będzie użyteczne i funkcjonalne, lecz również wprowadzi nowe, ciekawe elementy.