Na słupach w Warszawie i 7 głównych miastach Polski możemy zobaczyć kolejną odsłonę ogólnopolskiej kampanii Kwartalnika Przekrój, która zapowiada letnie wydanie czasopisma.

Na ten powrót czekało wielu i w końcu, w grudniu 2016 roku, reaktywowano Przekrój. Nowa wersja czasopisma nawiązuje do wydań wcześniejszych. Jest m.in. Profesor Filutek, który był również bohaterem pierwszej kampanii Kwartalnika – w grudniu 2016 roku. Wznowienie czasopisma okazało się nie lada sukcesem. Konieczny był dodruk, a sprzedaż przekroczyła wówczas 100 tys. egzemplarzy. Kolejne numery trzymają poziom, a my trzymamy kciuki za dalsze sukcesy.

Wakacyjna odsłona Kwartalnika Przekrój to już trzecia ogólnopolska kampania czasopisma na słupach reklamowych. Pierwszą mogliśmy zobaczyć w grudniu 2016 roku, drugą w styczniu 2017 roku. Warexpo odpowiedzialne jest za zaplanowanie oraz koordynację kampanii w Warszawie oraz głównych miastach w Polsce.

Przekrój to polskie czasopismo społeczno-kulturalne wydawane w latach 1945–2013 w Krakowie (w latach 2002–2009 w Warszawie) jako tygodnik i ponownie od 2016 roku w Warszawie jako kwartalnik. 

Dowiedź się więcej o ogólnopolskiej kampanii Kwartalnika Przekrój.