Realizacja naszego planu inwestycyjnego wkroczyła w decydującą fazę. W grudniu 2017 r. rozpoczęliśmy wymianę części tradycyjnych nośników reklamowych na nowoczesne, podświetlane. Pierwsze z nich pojawiły się przy głównych ulicach Warszawy na przełomie roku, a specjalnie przygotowana aranżacja prezentuje warianty ekspozycyjne nowych nośników w rzeczywistym, miejskim otoczeniu.

Aby przybliżyć możliwości ekspozycyjne nowego modelu przygotowaliśmy kampanię, która pokazuje w jaki sposób można wykorzystać powierzchnię reklamową na nowych nośnikach. Ufamy, że dla naszych obecnych i przyszłych klientów będzie to wskazówka oraz inspiracja przy projektowaniu i planowaniu kampanii reklamowych.

Nowy model słupa reklamowego dla Warszawy jest wyższy i smuklejszy niż nośniki, które obecnie można zobaczyć w stolicy. Posiada sześć powierzchni ekspozycyjnych typu citylight, a jego konstrukcja pozwala na projektowanie i łączenie dwóch mniejszych powierzchni w większą pionową. Plakaty montujemy w środku, za osłonami z plexi, wówczas nie są one narażone na warunki atmosferyczne, np. deszcz czy śnieg. Każda z powierzchni ekspozycyjnych jest podświetlana energooszczędnymi listwami LED – dzięki czemu po zmroku plakaty są doskonale widoczne. Nowe, estetyczne nośniki zapewniają także dobrą ekspozycję plakatu w świetle dziennym.

Warto zaznaczyć, że nowe słupy to także prestiżowe lokalizacje. Pierwsze z nich stanęły na ulicy Marszałkowskiej oraz Emilii Plater, pozostałe zaplanowane do wymiany nośniki także pojawią się przy głównych warszawskich arteriach. Nowe  słupy trafiły już do sprzedaży. W podstawowej ofercie znalazły się oba warianty plakatów – pojedynczy i podwójny. Przykładowe realizacje i specyfikację nośników można sprawdzić na naszej stronie.

Oprócz całkiem nowego modelu słupa reklamowego, nasz plan inwestycyjny zakłada również wymianę tradycyjnych nośników na podświetlany, ale niższy rodzaj słupa. Ten nośnik znany jest już warszawiakom ze stołecznych ulic: Krakowskiego Przedmieścia, Świętokrzyskiej i Placu na Rozdrożu.

Nowe estetyczne nośniki zostały zaprojektowane na zlecenie Biura Architektury i Planowania Przestrzennego m.st. Warszawy. To z pewnością duży krok w kierunku porządkowania przestrzeni reklamowej w Warszawie.