Dobrze zaprojektowana komunikacja wizualna, skuteczna informacja miejska i reklama dyskretnie wpisana w przestrzeń publiczną. Jak temu sprostać? Warexpo sp. z o.o. pracuje nad prototypem mebla miejskiego, integrującego nowe technologie z estetyczną małą architekturą i funkcjami społecznie użytecznymi.

Trwają prace nad nowej generacji nośnikiem reklamowym. Będzie to pierwszy wielofunkcyjny mebel miejski w Warszawie, który oprócz treści reklamowych wyświetlanych na dwóch ekranach LCD o rozdzielczości 75 cali, będzie oferował również dostęp do informacji miejskiej – także tej w czasie rzeczywistym, wi-fi, możliwość ładowania urządzeń mobilnych, a także informacje przydatne turystom. To wszystko opakowane zostanie w formę zaprojektowaną przez zespół Towarzystwa Projektowego, autorów m.in. Miejskiego Systemu Informacji w Warszawie.

Mieszkańcy miast oczekują większego ładu przestrzennego – w tym uporządkowania reklamy i wpasowania jej w przestrzeń publiczną tak, żeby jej nie dominowała. Jako spółka z branży OOH chcemy zaadresować te potrzeby. Naszą propozycją jest mebel miejski oferujący reklamę w mniejszej skali, ale bliżej odbiorców. Taka bliskość zapewnia skuteczność dotarcia z komunikatem, a także daje możliwość zaoferowania dodatkowych funkcji, które będą społecznie użyteczne – podkreśla Marcin Ochmański – Prezes Zarządu Warexpo.

Nowoczesny mebel miejski jest kolejnym, obok słupów Wars i Sawa, najnowszym projektem Warexpo o nowoczesnej formie architektonicznej. Warexpo planuje stworzenie prototypu takiego nośnika i testowanie go przez najbliższy rok w różnych warunkach atmosferycznych przed zaangażowaniem się w szerszą produkcję.

Nowy nośnik uzupełni ofertę Warexpo, na którą składa się obecnie ponad 300 nośników analogowych – słupów reklamowych podświetlanych oraz tradycyjnych wyklejanych posadowionych w strategicznych komunikacyjnie lokalizacjach w Warszawie, trzech ekranów multimedialnych w przejściu pomiędzy I i II linią na stacji Metro Świętokrzyska, a także 2286 ekranów LED w autobusach i 1500 w tramwajach w stolicy. Dodanie do oferty nośników digitalowych nowego typu umożliwi klientom Warexpo zwiększenie efektu synergii z integracji kanałów online i offline w jednej kampanii oraz zapewni użytkownikom miasta dostęp do skutecznego, wielofunkcyjnego narzędzia do szybkiego lokalizowania, zasięgania informacji i korzystania z przestrzeni miejskiej.