Spółka Warexpo powstała w 1975 roku jako przedsiębiorstwo państwowe. Do jej podstawowych zadań należało projektowanie graficzne, dbanie o wystrój plastyczny Warszawy oraz organizacja i produkcja wystaw artystycznych. Na zlecenie Warexpo prace wykonywało wielu znanych warszawskich grafików. W tym czasie spółka była odpowiedzialna również za organizację corocznych Targów Sztuki Warexpo, które od 1976 roku odbywały się w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich. Tuż obok, na ul. Brackiej 11/13, mieściło się pierwsze biuro spółki.

W roku 1998 nastąpiła komercjalizacja spółki przez dotychczasowego zarządcę – Miasto Stołeczne Warszawę – oraz przekształcenie jej struktury i formy prawnej. Wtedy też za główne zadanie Warexpo uznane zostało świadczenie usług reklamy zewnętrznej, a majątek spółki powiększył się o sieć słupów reklamowych.

Dziś Warexpo sp. z o.o. jest właścicielem i administratorem największej sieci słupów reklamowych w Warszawie. Usytuowanie nośników wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych stolicy pozwala na skuteczną reklamę out of home. Strategiczne lokalizacje budują doskonałą widoczność kampanii, a nowy design nośników z podświetleniem powierzchni ekspozycyjnej nadaje im estetyczną i elegancką formę.

Warexpo dociera z reklamą do 7 mln odbiorców dzięki połączeniu potencjału słupów reklamowych w stolicy i 8 największych miastach Polski z nośnikami w komunikacji miejskiej na terenie aglomeracji warszawskiej. Oferta spółki obejmuje kompleksową usługę polegającą na planowaniu, realizacji i koordynacji kampanii reklamowych oraz content marketingu.