Wielkanocny Festiwal Ludwiga van Beethovena organizowany jest corocznie, po raz pierwszy odbył się w 1997 roku w Krakowie, upamiętniając 170. rocznicę śmierci twórcy, a od 2004 roku gości w Warszawie.  Jest to jeden z bardziej rozpoznawalnych festiwali muzyki poważnej, podczas którego organizowane są koncerty symfoniczne, kameralne i recitale, zapraszane są światowej sławy zespoły, dyrygenci i soliści.

Informacje o rozpoczynającym się 16 marca 2018 r. Festiwalu pojawiły się także na naszych nośnikach. W kampanii informacyjnej wykorzystano słupy reklamowe tradycyjne klejone i nowoczesne podświetlane, jak również reklamę digitalową na ekranach w komunikacji miejskiej (tramwaje) oraz na ścianach wizyjnych na stacji metra Świętokrzyska.

nazwa: Kampania promująca 22. Wiosenny Festiwal Ludwiga van Beethovena

klient: Stowarzyszenie im. Ludwiga van Beethovena

zaplanowanie i koordynacja kampanii: Joanna Karnowska (Dział Sprzedaży Powierzchni Reklamowej Warexpo)

termin: 01.10 – 31.10. 2017

nośniki: słupy reklamowe TrafficWarsekrany w tramwajachgaleria multimedialna Metro Świętokrzyska,