Jaki Plac Defilad? Pod takim hasłem Miasto st. Warszawa przeprowadziło kampanię informacyjną o planowanych zmianach na Placu Defilad, konkursie na zagospodarowanie tego terenu, a także o związanych z tymi zmianami konsultacjach społecznych.

Kampania outdoor to przede wszystkim informacja o organizowanych konsultacjach dla mieszkańców stolicy. Plakaty z takim przekazem można było zobaczyć na naszych słupach reklamowych (Traffic, Metropolis, Wars&Sawa), kioskach na Krakowskim Przedmieściu oraz ekranach w przejściu pomiędzy I a II linią metra na stacji metra Świętokrzyska. Dodatkowym elementem kampanii była wystawa plenerowa przedstawiająca 5 wyróżnionych prac w konkursie na zagospodarowanie terenu wokół Pałacu.  Wskazane przez jury koncepcje projektowe zostały poddane konsultacjom społecznym.

nazwa: Wystawa plenerowa „Jaki Plac Defilad?”

klient: Biuro Architektury i Planowania Przestrzennego m. st. Warszawy

zaplanowanie i koordynacja wystawy plenerowej: Aleksandra Derc-Jasińska

projekt wystawy i produkcja: Centrala

termin: listopad – grudzień 2017 r.

miejsce: Plac Defilad przed głównym wejściem do Pałacu Kultury i Nauki

 

nazwa: Kampania informacyjna dot. zagospodarowania terenu wokół Pałacu Kultury i Nauki

klient: Biuro Architektury i Planowania Przestrzennego m. st. Warszawy

zaplanowanie i koordynacja kampanii outdoor: Joanna Karnowska (Dział Sprzedaży Powierzchni Reklamowej Warexpo)

termin: listopad 2017 r.

nośniki: słupy reklamowe: TrafficMetropolisWars&Sawaekrany multimedialne na stacji metra Świętokrzyskapanele citylight na kioskach, 
 

autorzy zdjęć: Rafał Motyl, Agnieszka Bilska
 

Wystawa przed PKiN "Jaki Plac Defilad?"