Już za kilka tygodni, Muzeum Warszawy, instytucja kultury z kilkudziesięcioletnią tradycją, zaprosi pierwszych gości do wyremontowanych wnętrz kamienic przy Rynku Starego Miasta. Zabytkowe przestrzenie wypełni nowa wystawa główna – „Rzeczy warszawskie”.

Od kilku dni na naszych nośnikach można zobaczyć kampanię promującą to wydarzenie. Fotografie wykonał Jacek Kolodziejski | photographer, a plakaty to dzieło Ania Światłowska, z którą wielokrotnie współpracowaliśmy przy różnych projektach. Bardzo ciekawa kampania – warto się przy niej zatrzymać.

Dla zwiększenia efektywności komunikacji warto integrować różne typy nośników.

nazwa kampanii: Otwarcie Muzeum Warszawy

klient: Muzeum Warszawy

zaplanowanie i koordynacja kampanii: Joanna Karnowska (Dział Sprzedaży Powierzchni Reklamowej Warexpo)

termin:

I etap – 15 – 30 kwietnia 2017 r.

II etap – 16 – 30 maj 2017 r.

nośniki:

– słupy reklamowe: Metropolis, Wars&Sawa

ekrany wizyjne w przejściu podziemnym pomiędzy I i II linią metra

ekrany LED w tramwajach