Zintegrowany Program Rewitalizacji m.st. Warszawy do 2022 roku to działania i inwestycje realizowane na Pradze-Północ, Pradze-Południe i Targówku prowadzone przez Urząd m.st. Warszawy i podległe mu jednostki. To szansa na ocalenie dziedzictwa, historii i niepowtarzalnej atmosfery dobrego sąsiedztwa prawobrzeżnej Warszawy. Nadrzędnym celem procesu rewitalizacji jest poprawa warunków życia mieszkańców oraz zwiększenie ich wpływu na kształt przestrzeni wspólnej.

Warexpo było odpowiedzialne za wielopoziomowe działania komunikacyjne skierowane do mieszkańców Warszawy ze szczególnym uwzględnieniem prawobrzeżnych obszarów miasta. Naszym głównym celem było stworzenie wspólnej identyfikacji działań Urzędu m.st. Warszawy zarówno w sferze wizualnej jak i  słownej. Komunikacja projektu uwzględniała różne narzędzia – elektroniczne i analogowe, po to, by maksymalnie zwiększyć dotarcie informacji do poszczególnych grup społecznych, ale także aby nie wykluczać potencjalnych odbiorców. Kampania łączyła działania offline z online oraz elementy wizerunkowe z informacyjnymi.

nazwa projektu: na_prawaWarszawa

cel projektu: komunikacja zmian zachodzących na prawym brzegu Wisły

termin: kwiecień – wrzesień 2016 r.

koordynacja projektu: Aleksandra Derc-Jasińska

koncepcja graficznej: Ania Światłowska

projektant mebli: Krzysztof Ruść

korekta tekstów: Julia Głogowska

sesje fotograficzne: Maciej Krüger

elementy kampanii:

– opracowanie strategii komunikacji

– stworzenie identyfikacji wizualnej

– social media – Facebook, Instagram

– printy / ulotki, plakaty, infografiki

– spot na nośniki w komunikacji miejskiej

– opracowanie newsletter

– skonstruowanie ekspedytorów na materiały informacyjne

– rower / stoisko informacyjne

– artykuły na stronę www

– kampania outdoorowa / trzy odsłony

– sesje zdjęciowe

 

warszawa naprawa_identyfikacja