Nagroda Architektoniczna Prezydenta m. st. Warszawy została ustanowiona, aby docenić wybitnych architektów oraz projekty pod względem jakości rozwiązań architektonicznych oraz współtworzenia tożsamości Warszawy. W 2016 roku odbyły się dwie edycje konkursu. Kandydatów do Nagrody mogli zgłaszać zarówno mieszkańcy Warszawy, jak i projektanci i inwestorzy. W pierwszej edycji nagrodzone zostały obiekty, których realizację zakończono w latach 2001-2014, w drugiej te ukończone w 2015 roku. Nagroda przyznawana jest cyklicznie.

Warexpo odpowiedzialne było za opracowanie strategii komunikacji konkursu w roku 2016, stworzenie spójnej identyfikacji wizualnej wydarzenia oraz zaprojektowanie i przeprowadzenie szeregu działań komunikujących cel i przebieg dwóch etapów konkursu. Komunikacja projektu obejmowała zarówno kanały elektroniczne, jak i analogowe.

nazwa projektu: Nagroda Architektoniczna Prezydenta m. st. Warszawy

cel projektu: promocja wysokiej jakości rozwiązań architektonicznych oraz roli architektury we współtworzeniu tożsamości Warszawy

termin: wrzesień – grudzień 2016 r.

koordynacja projektu: Aleksandra Derc-Jasińska

koncepcja graficzna: Ania Światłowska

korekta tekstów: Julia Głogowska

elementy kampanii:

– opracowanie strategii komunikacji

– stworzenie identyfikacji wizualnej

– redakcja treści i tworzenie artykułów na www

– obsługa kanałów social media – Facebook, Instagram

– printy / ulotki, plakaty, infografiki, katalog, zaproszenia

– spot na nośniki w komunikacji miejskiej

– spot na YouTube

– kampania outdoorowa / dwie odsłony

 

 

Nagroda architektoniczna_manual