Warszawska kampania outdoorowa Tchibo zatytułowana: „Poznajmy się lepiej” miała lokalny charakter i 6 różnych kreacji dostosowanych do lokalizacji nośników. Hasła na plakatach nawiązywały do charakteru warszawiaków i specyfiki miasta. Pierwsza odsłona prezentowała kilka produktów, które mogą przydać się mieszkańcom Warszawy w ich codziennych wyborach i aktywnościach. Druga i trzecia odsłona zachęcały do zakupów w sklepach Tchibo poprzez oferowane bonusy (bon za zakupy, kawa gratis).

nazwa: Kampania informacyjna/produktowa Tchibo

klient: Tchibo Polska

zaplanowanie i koordynacja kampanii: Joanna Karnowska (Dział Sprzedaży Powierzchni Reklamowej Warexpo)

termin: wrzesień i październik 2017

nośniki:

słupy reklamowe: słupy reklamowe: Traffic, Metropolis, Wars&Sawa, panele citylight na kioskach

Kampania Tchibo - panel na kiosku, Krakowskie Przedmieście