Z radością i dumą informujemy, że Warexpo jest partnerem drugiej części przewodnika „Warszawa Warsaw”, za którym stoją Agnieszka Kowalska oraz Mamastudio.

Miasto to nasz konik. Przestrzeń miejska to sfera naszego działania. Szanujemy ją, poznajemy i zmieniamy. Bardzo staramy się, by nasze ingerencje nie psuły miasta, nie szpeciły go, ale by wnosiły nową wartość. Chcemy pokazać, że DOOH może być nie tylko skuteczne, ale też użyteczne, estetyczne i miłe dla oka. Dlatego oczywiste było dla nas wsparcie, już drugi raz, przewodnika, który w niestandardowy sposób pokazuje nasze miasto. Druga część przewodnika „Warszawa Warsaw” ma poręczny format, 384 strony i ponad 500 zdjęć. Teksty są w języku polskim i angielskim. Dowiecie się z niego gdzie zjeść, zrobić zakupy, zobaczyć wystawę, potańczyć w klubie, odpocząć na łonie natury. Możecie też wybrać się z nim na spacery po dzielnicach. To książka zarówno dla turystów, jak i warszawskich lokalnych patriotów.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lubimy być w ciągłym ruchu. I nie chodzi tu wcale o dalekie podróże. Często są to mikrowyprawy w obrębie miasta. Ciągle jest tu coś do odkrycia. Otwierają się kolejne miejsca, wystawy, trzeba spróbować nowych smaków, kupić książkę, poszperać w szpargałach na bazarze, sprawdzić co zakwitło w ogrodzie botanicznym.

Bardziej chcemy inspirować niż definiować. Dalecy też jesteśmy od idealizowania Warszawy. Ale gdy wychodzi słońce, gdy wsiadamy na rower, częściej bywamy w parkach, nad rzeką, na plenerowych koncertach, na działkach, wtedy czujemy, że naprawdę kochamy to miasto.

Trzymamy rękę na pulsie, bo na bieżąco opisujemy miasto w naszym dwujęzycznym serwisie Warszawawarsaw.com. Dwa lata temu wydaliśmy pierwszy album „Warszawa Warsaw”. Czas na aktualizację. Zmieniamy format na bardziej praktyczny, pokazujemy nowe miejsca i ludzi.