Miniony rok był dla nas bardzo intensywny i pracowity. Nowe nośniki, niestandardowe kampanie, projekty, inwestycje i prawie 750 kampanii OOH. Możemy się pochwalić wzrostem przychodów o 17% w stosunku do poprzedniego roku. Przybyło nam 80 nowych klientów, których witamy z radością. Oto co działo się w 2018 roku.

 

Ostatni rok należał przede wszystkim do Juniora – nowego, rewolucyjnego nośnika digitalowego, który łączy naszą ofertę ze smart city. To pierwszy w Warszawie nośnik, który oprócz możliwości wyświetlania treści reklamowych, daje użytkownikom miasta coś więcej: darmowe Wi-Fi, informację miejską, mapę i porty USB, dzięki którym można podładować telefon.

 

Przełomowe były dla nas także kampanie niestandardowe zrealizowane dla Miasta Stołecznego Warszawa. Nasz klient, chcąc godnie pożegnać lato, poprosił nas o niebanalną kampanię i tak, w trzech naszych słupach wyrosły rośliny. Zaś w pierwszy weekend grudnia na warszawskich ulicach zrobiło się naprawdę świątecznie, w 13 naszych słupach zamieszkały renifery, choinki, gwiazdy i anioły.

Braliśmy także udział w obchodach 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości. Dekorowaliśmy reprezentacyjne ulice Warszawy, wzdłuż Krakowskiego Przedmieścia i Nowego Światu powiesiliśmy banery ze specjalnie przygotowanym logotypem „Wasza Warszawa”. 11 listopada na naszym zabytkowym słupie ogłoszeniowym na pl. Unii Lubelskiej przyczepionych zostało kilka tysięcy biało-czerwonych kokard. Każdy mógł je wziąć i przypiąć do kurtki czy płaszcza.

Dla Miasta Stołecznego Warszawa zorganizowaliśmy kilkanaście wystaw na Bulwarach nad Wisłą i w gablotach przy trasie W-Z. Nie udałoby się to bez naszych partnerów m.in.: Muzeum Warszawy, Muzeum Warszawskiej Pragi, Zieleni Warszawskiej, Wolskiego Centrum Kultury, Warszawskiego Towarzystwa Wioślarskiego, Green Caffé Nero, Żagli Warszawskich.

W ostatnich 12 miesiącach zrealizowaliśmy wiele ciekawych i dużych kampanii, np. dla: Netfliksa, Muzeum Warszawy, Kwartalnika Przekrój, Warszawskiej Jesieni czy Muzeum Narodowego.

Bardzo ważna była też dla nas kontynuacja kampanii #OddychajWarszawo, mówiącej o problemie zanieczyszczenia powietrza, jego źródłach oraz możliwych do podjęcia działaniach przez każdego z nas.

W ramach mecenatu promowaliśmy drugą część przewodnika „Warszawa.Warsaw” autorstwa Agnieszki Kowalskiej i mamastudio oraz wspieraliśmy konferencję #City Matters.

Rok 2018 to także dalsza rozbudowa sieci nośników w naszej ofercie. Oprócz Juniora poszerzyła się ona o nowoczesne, podświetlane słupy przy PKiN-ie oraz trzy nowe ekrany w Kiosku Kultury – efekt współpracy z Ewejściówkami.

Zgodnie z celami strategicznymi, Warexpo w 2018 roku kontynuowało wymianę tradycyjnych nośników reklamowych na nowe. Nośniki zostały zaprojektowane przez Towarzystwo Projektowe na zlecenie Biura Architektury i Planowania Przestrzennego m.st. Warszawy. Koncepcja jest skierowana do wszystkich firm z branży OOH. Głównym celem ujednolicenia formy nośników jest porządkowanie przestrzeni reklamowej.