Kiedy śmieci stają się reklamą.  Najnowsza kampania niestandardowa jaką Warexpo realizuje dla m.st. Warszawy pokazuje jak poprawnie segregować śmieci.

Pięć słupów reklamowych zlokalizowanych przy Pałacu Kultury i Nauki zostało na miesiąc zamienionych w kosze na odpady ze śmieciową kompozycją przestrzenną wewnątrz nośnika. Kampania została zrealizowana w związku z wejściem w życie nowych zasad segregacji odpadów w stolicy. Każdy z pięciu nośników odpowiada innej frakcji śmieci – kolor czarny dla odpadów zmieszanych, brązowy dla bioodpadów, niebieski dla papieru, żółty dla metali i tworzyw sztucznych oraz zielony dla szkła.

– Szczególnie cieszymy się z tego, że wykorzystaliśmy w tej kampanii cztery prototypowe nośniki zasilane energią słoneczną. Jest to wartość, jaką ze swojej strony dokładamy do tej istotnej dla stolicy kampanii – podkreślił Prezes Zarządu Warexpo Marcin Ochmański – Kampanie niestandardowe w reklamie zewnętrznej, czy creative OOH, to nowy i wciąż unikatowy produkt na polskim rynku. W całości dopasowany do indywidualnych potrzeb klienta. Poza wyróżnieniem się w przestrzeni publicznej ich zaletą jest też to, że stają się częścią contentu w mediach społecznościowych. Użytkownicy chętnie sobie takie treści przekazują, integrując w ten sposób dwa kanały – online i offline” – dodaje.