Pięć lokalizacji w Warszawie, pięć słupów i materiały, które zachęcają do zaangażowania różne zmysły.

Pięć słupów typu Traffic stało się słupami sensorycznymi, informującymi o edukacyjnej wystawie „Praga sensorycznie” w Muzeum Warszawskiej Pragi. Nośniki zostały „ubrane” w różne materiały, które są odpowiednikami tych użytych w ekspozycji w praskim oddziale Muzeum Warszawy. Można wejść z nośnikami w interakcję, dotykając ich wyczuwamy i zobaczymy różnorodne struktury użytych materiałów. Słupy są też drogowskazami prowadzącymi do Muzeum na Pradze – znajdują się w pięciu lokalizacjach: przy pl. Wilsona, pl. Bankowym, na rogu ulic Andersa i Stawki, przy Rondzie Wiatraczna po stronie Al. Stanów Zjednoczonych oraz w okolicy samego muzeum przy Targowej.

W tej kampanii wykorzystaliśmy ekologiczne materiały, które mają walory sensoryczne i estetyczne. To pierwsza niestandardowa realizacja na słupie typu Traffic i jak się okazuje ten klasyczny nośnik daje świetne możliwości nietypowej aranżacji.