Sieć ekranów digital signage zlokalizowana w sercu miasta, na eleganckim Krakowskim Przedmieściu, to najnowsza oferta Warexpo. Nowość w naszym portfolio – 75” nośniki digital signage harmonijnie wpisują się w tkankę miasta, służą jego mieszkankom i mieszkańcom, a co ważne są nowoczesne i atrakcyjne wizualnie.

Krakowskie Przedmieście to najbardziej prestiżowa ulica Warszawy. Znajdują się przy niej takie instytucje jak Pałac Namiestnikowski, Uniwersytet Warszawski, Akademia Sztuk Pięknych, hotele Bristol i Europejski, butiki światowych marek. Rocznie tę przestrzeń miasta odwiedza około 9 milionów turystów i turystek.

Warexpo, jako jedyna spółka z branży OOH wprowadza do portfolio 75” nośniki digital signage zlokalizowane w samym centrum reprezentacyjnej części Warszawy, na Krakowskim Przedmieściu. To początek sieci smart citylight, którą tworzymy i która zapewnia:

  • najwyższą, jakość obrazu,
  • możliwość informowania w czasie rzeczywistym,
  • eksponującą informację ważne dla użytkowników przestrzeni publicznej – godzinę, datę, temperaturę, aktualny stan powietrza.

Sieć daje również możliwość komunikowania się z odbiorcami w lokalizacji premium jednocześnie na kilku ekranach zlokalizowanych po obu stronach Krakowskiego Przedmieścia. 75” nośniki są doskonale widoczne zarówno dla pasażerów komunikacji miejskiej jak i osób przemierzających ulice Warszawy pieszo czy rowerem. W tej samej lokalizacji, również, jako jedyny podmiot z branży OOH, posiadamy nowoczesne podświetlane słupy uliczne. Jest to przykład reklamy bardzo dobrze wkomponowanej w zabytkową tkankę miasta.