W pierwszych dniach września, w Katowicach, odbył się XIII Europejski Kongres Gospodarczy – największe spotkanie gospodarcze Europy .

Europejski Kongres Gospodarczy (EEC) jest szerokim i otwartym forum wymiany doświadczeń, opinii i wiedzy o polskiej i europejskiej gospodarce, o ekonomicznych, społecznych i technologicznych uwarunkowaniach jej rozwoju.

Od kilku lat w gronie partnerów wydarzenia znajdują się spółki zrzeszone w Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, w tym także Warexpo. Tradycyjne podczas kongresu odbywa się panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli Izby.

Tematem tegorocznej dyskusji była reklama digitalowa – jakie znaczenie dla miasta mają nośniki digital signage, jakie niosą korzyści, ale także największe zagrożenia. Paneliści dyskutowali, czy Warszawie potrzebny jest cyfrowy Times Square, miejsce charakterystyczne, ale jednocześnie zdominowane przez cyfrowe nośniki reklamy. W imieniu Warexpo w dyskusję moderował prezes zarządu – Marcin Ochmański.