Nowy serial platformy Netflix Sky Rojo, w niestandardowej kampanii na nośnikach Warexpo. Nie sposób nie zauważyć rozświetlonych słupów w kilkunastu lokalizacjach w centrum Warszawy. Nie można oderwać oczu od różowego światła.

Kampania, którą zrealizowaliśmy dla platformy streamingowej Netflix łączyła nowoczesne nośniki reklamowe: ściany wizyjne LEDspace w przejściu pomiędzy I a II linią metra, podświetlane słupy z dodatkową niestandardową ekspozycją i tradycyjne klejone nośniki. Kilka projektów graficznych plakatu, ale przede wszystkim element zaskoczenia – elektryzujące różowe światło, sprawiają, że kampania jest świeża i intrygująca w każdym wariancie. Duży zasięg kampanii wykorzystującej nośniki zlokalizowane w samym centrum Warszawy, gwarantuje doskonałą widoczność.

produkcja: Krzysztof Ruść

kontakt z klientem: Joanna Karnowska

termin: marzec 2021 r.

autora zdjęć: Ewelina Lach, Warexpo