co działo się w 2018 roku

2019-03-04

Miniony rok był dla nas bardzo intensywny i pracowity. Nowe nośniki, niestandardowe kampanie, projekty, inwestycje i prawie 750 kampanii OOH. Możemy się pochwalić wzrostem przychodów o 17% w stosunku do poprzedniego roku. Przybyło nam 80 nowych klientów, których witamy z radością. Oto co działo się w 2018 roku.

więcej

NETFLIX – THE UMBRELLA ACADEMY

2019-02-22

  Kampania dla Netfliksa  do „The Umbrella Academy” do kolejny dowód na to, że nowoczesne, estetyczne i co ważne podświetlane nośniki typu Sawa i Wars to strzał w dziesiątkę. Kampania jest dobrze widoczna, atrakcyjna i nie ingeruje w przestrzeń miejską.  termin kampanii: 15 – 28 luty 30 powierzchni 123x237cm na Warsach 24 powierzchni 120x370cm na…

więcej

Jakie jest dziś powietrze w warszawie

2019-01-15

Stan powietrza to ważny temat stolicy. Dlatego warto edukować już najmłodszych. Dla Miasta Stołecznego Warszawa zrealizowaliśmy projekt – tablica magnetyczna ma uczyć przedszkolaki i uczniów, co mogą robić w zależności od stanu powietrza. Trafiła do 553 szkół i przedszkoli we wszystkich stołecznych dzielnicach. Projekt powstał w ramach kampanii #OddychajWarszawo.

więcej

Świąteczne słupy

2018-12-17

W pierwszy weekend grudnia na warszawskich ulicach, przy Marszałkowskiej, Alejach Jerozolimskich oraz przy PKiN-ie stanęły świąteczne słupy. To kolejna już niestandardowa kampania zrealizowana przez Warexpo dla Miasta Stołecznego Warszawa. 

więcej

Warexpo prezentuje Juniora

2018-11-29

Junior to nowa generacja nośników digital out-of-home (DOOH). To pierwszy wielofunkcyjny mebel miejski, który oprócz wyświetlania treści reklamowych na 75 calowych ekranach LCD, umożliwia informowanie mieszkańców w czasie rzeczywistym (np. o stanie powietrza czy utrudnieniach w ruchu). Wyposażony jest w: dwa porty USB umożliwiające ładowanie urządzeń mobilnych, w darmowe miejskie Wi-Fi, w przycisk „Mapa” ułatwiający…

więcej

Słup z kotylionami

2018-11-13

Na zabytkowym słupie ogłoszeniowym na pl. Unii Lubelskiej przyczepione zostały biało-czerwone kokardy. Każdy mógł je wziąć i przypiąć do kurtki czy płaszcza. To kolejna niestandardowa realizacja Spółki Warexpo dla Miasto Stołeczne Warszawa. Projekt był włączony w warszawskie obchody setnej rocznicy odzyskania niepodległości „Warszawa. Stolica Wolności”. 

więcej