Warexpo czerpie energię ze słońca

2019-07-05

Wszystkie nowe podświetlane słupy informacyjno-reklamowe należące do Warexpo, będą zasilane wyłącznie energią solarną. Spółka zakończyła właśnie testy instalacji zaprojektowanej specjalnie pod ten typ mebla miejskiego. Słupy reklamowe, tradycyjna mała architektura eksponująca komunikaty wizualne, to stały element miejskiego pejzażu. Warexpo sp. z o. o., właściciel największej sieci słupów informacyjno-reklamowych w Warszawie, przez ostatnie miesiące – mniej…

więcej

JAKA POWINNA BYĆ REKLAMA ZEWNĘTRZNA? ROZMOWA Z ANIĄ ŚWIATŁOWSKĄ

2019-07-03

W drugiej rozmowie cyklu o reklamie zewnętrznej, o to jaka ona powinna być zapytaliśmy Anię Światłowską cenioną projektantkę graficzną z tytułem Doktora Sztuk Pięknych na Universidad Complutense w Madrycie. Resident Artist w School of Visual Arts w Nowym Jorku. Współzałożycielkę warszawskiej Pracowni Sitodruku Sito. Od 2013 związana z Muzeum Warszawy. Jest zdeklarowaną wielbicielką typografii, geometrii…

więcej

Wystawa „na_prawa Warszawa”

2019-06-25

Wystawa „na_prawa Warszawa” przedstawia zmiany jakie zaszły na prawym brzegu stolicy w związku z realizacją Zintegrowanego Programu Rewitalizacji m.st. Warszawy. Program ten zakłada poprawę jakości życia mieszkańców prawobrzeżnej Warszawy. Realizację zaplanowano na lata 2015-2022 a przedsięwzięcia koncentrują się na obszarach Kamionka, Nowej i Starej Pragi, Szmulowizny, Targówka Mieszkaniowego i Fabrycznego. Remonty i modernizacje kamienic, nowe…

więcej

Kiosk Kultury i #echo_waw

2019-06-05

Kiosk Kultury na Krakowskim Przedmieściu to jedyny w swoim rodzaju obiekt, który łączy funkcje nośnika reklamowego z funkcją usługową. Od niedawna przekazuje także ciekawostki o mieście, jego historii i fotografii. W ramach projektu #echo_waw, który realizowany jest na Juniorze, publikujemy ciekawostki warszawskie, od niedawna treści te pojawiają się również na ekranach Kiosku Kultury. Inteligentny przekaz,…

więcej

sensoryczne słupy, czyli dotknij miasta!

2019-06-03

Pięć lokalizacji w Warszawie, pięć słupów i materiały, które zachęcają do zaangażowania różne zmysły. Pięć słupów typu Traffic stało się słupami sensorycznymi, informującymi o edukacyjnej wystawie „Praga sensorycznie” w Muzeum Warszawskiej Pragi. Nośniki zostały „ubrane” w różne materiały, które są odpowiednikami tych użytych w ekspozycji w praskim oddziale Muzeum Warszawy. Można wejść z nośnikami w…

więcej

Jaka powinna być reklama zewnętrzna? Rozmowa ze studiem UVMW.

2019-05-30

Rozpoczynamy nasz cykl rozmów dotyczący reklamy zewnętrznej. Na pierwszy ogień poszli Jacek Walesiak i Robert Mendel założyciele studia projektowego UVMW, którzy zajmują się strategią wizualną marek. UVMW było wielokrotnie nagradzane m.in. w kategoriach design, ilustracja i reklama w konkursie KTR. Ich prace były publikowane wielokrotnie w Polsce i zagranicą (m.in Slanted Magazine, Print Control, Los…

więcej

jaka powinna być reklama zewnętrzna?

2019-05-28

Reklama zewnętrzna to temat, który nurtuje nie tylko firmy związane z rynkiem OOH, to zagadnienie ważne także dla osób, które zajmują się architekturą, projektowaniem graficznym, które są zaangażowane w działalność miejską i kulturotwórczą. Dobra reklama może być pretekstem do rozmowy na dużo szersze zagadnienia – naszego podejścia do przestrzeni miejskiej, estetyki miejskiej, ale także naszych…

więcej

Współlokatorzy w słupie

2019-05-21

Dla Wydawnictwa Albatros zrealizowaliśmy projekt niestandardowy do premiery książki pt.: „Współlokatorzy” autorki  Beth O’Leary. Nasz słup zamieniliśmy w sypialnię głównych bohaterów. Realizacja przy ul. Marszałkowskiej to kolejny z naszych projektów niestandardowych. Na miesiąc nasz nośnik stał się sypialną głównych bohaterów książki „Współlokatorzy”. Umieszczono w nim kołdrę i poduszki, które imitują łóżko oraz inne elementy, które…

więcej

Warexpo w Outdoor Media Integrator

2019-05-20

Warexpo dołączyło do Outdoor Media Integrator (OMI), czyli systemu rezerwacyjnego wykorzystywanego przez domy mediowe do planowania kampanii w outdoorze. OMI to narzędzie umożliwiające selekcję nośników out-of-home dostępnych na rynku, usprawnia planowanie kampanii reklamowych, zawiera ujednolicone opisy nośników, ułatwia ich dobór poprzez eliminację nośników znajdujących się w zbyt bliskiej odległości względem siebie. – Dzięki OMI lepszy…

więcej

Smart City – lepsza przestrzeń

2019-05-17

– Nie wejdziemy w outdoor 4.0 jeżeli nie uporządkujemy obecnej reklamy zewnętrznej. O reklamie zewnętrznej powinniśmy myśleć też w kontekście jakości życia mieszkańców. Dzięki temu reklama będzie bardziej skuteczna – mówił prezes Warexpo Marcin Ochmański podczas debaty „Smart City – Lepsza Przestrzeń” na Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach. Ocenił, że reklama powinna być lepiej wkomponowana…

więcej