#SendingLove na ekranach Warexpo

2020-05-28

World Out Of Home Organization zaprosiła stowarzyszenia branżowe i właścicieli mediów OOH do uczestnictwa w światowej akcji #SendingLove. Opiera się ona na idei User Genereted Content, czyli treściach stworzonych i opublikowanych przez użytkowników. Ma ona na celu powstanie wspólnoty w czasie walki ze skutkami epidemii COVID-19. Do akcji przyłączyło się ponad 70 firm reklamy zewnętrznej…

więcej

Artyści zabrali głos

2020-05-15

Nośniki uliczne to demokratyczne medium, które oprócz funkcji informacyjnej i reklamowej stały się doskonałą przestrzenią dla artystycznych wypowiedzi. Interwencje artystyczne w nowej rzeczywistości zwracają uwagę na to, jak można, wpisując się w aktualny kontekst społeczny, podejmować efektywne i bardzo widoczne działania. Artyści korzystają z nośników ulicznych, komentując aktualne zjawiska. Nośniki Warexpo stały się naturalną przestrzenią…

więcej

Sztuka współczesna w czasie pandemii

2020-05-13

Nie wiadomo kiedy będziemy mogli powrócić do normalnego korzystania z oferty kulturalnej dlatego artyści szukają nowych sposobów na zaprezentowanie swoich prac w trakcie pandemii. W przestrzeni publicznej na Placu Defilad stanęły rzeźby przedstawiające destrukcyjny wpływ człowieka na środowisko. „Homo Empathicus” to artystyczna aranżacja, która została umieszczona w nośnikach reklamowych Warexpo. Stworzona z wykorzystaniem przedmiotów jednorazowego…

więcej

GRAFICY MEDYKOM

2020-04-11

Demokracja Ilustrowana znana jest z działań graficznych na rzecz demokracji. Tym razem pod hasłem GRAFICY MEDYKOM można obejrzeć świetne projekty dziękujące służbom medycznym za ciężką pracę w czasach pandemii. Dzięki współpracy z Warexpo plakaty można zobaczyć na ścianach wizyjnych w przejściu pomiędzy I i II linią metra. Od początku emitowania plakatów prace zobaczyło kilkaset tysięcy…

więcej

Informacja OOH

2020-04-01

Dynamicznie zmieniające się okoliczności i morze niepokojących informacji. Od marca reklama OOH działa w zupełnie nowej rzeczywistości, wykorzystując podstawową funkcję nośników, dostarcza  informacji w czasie rzeczywistym. Na nośnikach Warexpo informujemy mieszkańców Warszawy o nowych obostrzeniach i o działaniach, jakie pomogą uniknąć zachorowania. Także na naszych ekranach dziękujemy wszystkim, którzy w tym trudnym momencie pracują, dbając…

więcej

Jaki był 2019 rok?

2020-03-01

Przygotowaliśmy podsumowanie 2019 roku. Dużo się u nas działo zdobyliśmy nowych klientów, zrealizowaliśmy setki kampanii, w tym kampanie niestandardowe. Nasze działania były dostrzegane i nagradzane. Z nadzieją patrzymy w przyszłość!

więcej

Ilustratorzy na Juniorze

2020-01-24

Lubimy współpracę z młodymi twórcami dlatego rozpoczynamy nowy cykl. Na naszym Juniorze będziemy pokazywać prace młodych twórców; grafików, ilustratorów. Cykl otwiera Zosia Frankowska. Projektantka graficzna i ilustratorka. W 2017 roku obroniła dyplomy w pracowniach projektowania książki i ilustracji Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Rysuje, co się nawinie. A jej piękne prace możecie zobaczyć…

więcej

Warexpo i Radio Kampus

2020-01-16

Warexpo i Radio Kampus podają trendy reklamowe i muzyczne na rok 2020. Warexpo w partnerstwie z Radiem Kampus, na antenie i w przestrzeni miejskiej, podają trendy reklamowe i muzyczne, które kształtować będą rok 2020. Jeśli cenicie ład przestrzenny, atrakcyjną wizualnie kreację i jesteście ciekawi, jak będzie wyglądała przyszłość reklamy zewnętrznej wspartej rozwiązaniami smart city w…

więcej

Język kolażu dla Domu Kultury TuPraga

2019-11-14

Projekt „Język Kolażu/Collage Language” został zrealizowany dla Domu Kultury TuPraga. Jest zapowiedzią cyklu spotkań kolażowych, na których uczestnicy zapoznają się z technikami kolażowymi. Do powstających projektów i kompozycji posłużą wyselekcjonowane przez Adama Lisieckiego, kustosza Muzeum Warszawskiej Pragi,  fotografie, pocztówki, akwarele. Korzystając z nich na bieżąco zapoznamy się również z historią dzielnicy.

więcej

Jest okropnie? Jest pięknie? Niestandardowo dla Akademii Teatralnej

2019-09-24

Niestandardowy słup to efekt współpracy Warexpo i Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Aranżacja słupa zrealizowana została według zwycięskiego projektu studentki II roku Wydziału Reżyserii – Patrycji Wysokińskiej. Zajrzyj do środka i zobacz, jak jest! Tematem zorganizowanego przez Akademię Teatralną im. Aleksandra Zelwerowicza konkursu było opracowanie koncepcji instalacji na multimedialnych słupach WAREXPO nawiązującej do…

więcej