Portret osobisty na nośnikach Warexpo

2020-12-07

Niejednokrotnie podświetlane nośniki reklamowe Warexpo były wykorzystywane do eksponowania działań artystycznych. Szczególną moc mają przedsięwzięcia realizowane w ostatnich miesiącach, gdy instytucje kultury pozostają zamknięte. Fundacja Wszyscy Jesteśmy Fotografami oraz Galeria Promocyjna działająca przy Staromiejskim Domu Kultury, wykorzystały nośniki uliczne Warexpo, jako przestrzeń wystawienniczą, na której zaprezentowały projekt fotograficzny Portret Osobisty VOL. 3. W formie wystawy…

więcej

Podświetlane Sawy w centrum Warszawy

2020-12-07

W centrum Warszawy zaświeciły się nowe, wysokie słupy Warexpo. Dobrze zaprojektowane meble miejskie wzbogacają przestrzeń publiczną. Nadają jej rytm i nowoczesny wygląd. Zwłaszcza, gdy oprócz walorów związanych z użytecznością są przyjazne dla środowiska. Takie właśnie są podświetlane i nośniki uliczne #Warexpo #Sawa. Wysokie, smukłe, idealnie wpisują się w warszawskie ulice, także w te ich fragmenty,…

więcej

Kokardy na Święto Niepodległości

2020-11-13

Po raz kolejny elementem obchodów Święta Niepodległości w Warszawie były nasze niestandardowe realizacje. Na zlecenie Miasta st. Warszawy Warexpo udekorowało słupy reklamowe wieszając na nich 9000 kokard w narodowych barwach. Instalacja pojawiła się również na zabytkowym słupie z początku XX w. Nośniki zostały zlokalizowane w ścisłym centrum Warszawy, a sama akcja ciesząca się dużą popularnością…

więcej

Valentino na niestandardowo na nośnikach Warexpo

2020-10-07

Październik to dobry moment na instalacje niestandardowe. Jesienią każde działanie chwytające za oko staje się szczególnie widoczne, zwłaszcza, gdy połyskuje światłem, kolorem i złotem. Warexpo zrealizowało ekskluzywną kampanię dla marki Valentino, wprowadzającą na rynek nowy zapach Voce Viva. Twarzą perfum jest Lady Gaga. W projekcie udało się połączyć klasyczne przeznaczenie nośnika ulicznego, czyli ekspozycję plakatów…

więcej

Europejski Kongres Gospodarczy

2020-09-15

W pierwszych dniach września, w Katowicach, odbył się XIII Europejski Kongres Gospodarczy – największe spotkanie gospodarcze Europy . Europejski Kongres Gospodarczy (EEC) jest szerokim i otwartym forum wymiany doświadczeń, opinii i wiedzy o polskiej i europejskiej gospodarce, o ekonomicznych, społecznych i technologicznych uwarunkowaniach jej rozwoju. Od kilku lat w gronie partnerów wydarzenia znajdują się spółki…

więcej

Nowość w portfolio Warexpo

2020-07-29

Sieć ekranów digital signage zlokalizowana w sercu miasta, na eleganckim Krakowskim Przedmieściu, to najnowsza oferta Warexpo. Nowość w naszym portfolio – 75” nośniki digital signage harmonijnie wpisują się w tkankę miasta, służą jego mieszkankom i mieszkańcom, a co ważne są nowoczesne i atrakcyjne wizualnie. Krakowskie Przedmieście to najbardziej prestiżowa ulica Warszawy. Znajdują się przy niej takie…

więcej

Hulajnogi dott to sprytny sposób na szybkie pokonywanie miasta

2020-07-20

Na nośnikach Warexpo marka dott przekonywała, że hulajnogi zawsze są pod ręką. Można je również wypożyczyć w atrakcyjnej cenie. Jak wiemy słupy reklamowe Warexpo mogą być świetnymi drogowskazami, szyldami czy gablotami przykuwającymi uwagę przechodniów. W tym wypadku dla wzmocnienia przekazu obok świetnej kreacji pojawiły się hulajnogi, które cieszyły się dużym powodzeniem przechodniów.

więcej
2020-07-17

Informacja społeczna jest bardzo ważną funkcją sieci nośników digital signage. Wiemy, że na ekranach zlokalizowanych w przestrzeni miasta, oprócz komunikatów komercyjnych, musi pojawiać się treść dotycząca ważnych wydarzeń, czy przedsięwzięć związanych z funkcjonowaniem stolicy. Kampania promująca nagrodę Prezydenta m.st. Warszawy „Ulubiona Księgarnia Warszawy”, to działanie wspierające ludzi kultury. Te ważne na kulturalnej mapie stolicy miejsca…

więcej
2020-07-13

Dobre projekty na naszych nośnikach, to zawsze powód do radości. Tym razem owocem współpracy z uznanymi projektantami graficznymi – Andrzejem Wieteszką i Dawidem Czajkowskim była ekspozycja plakatów z cyklu „Sztuka higieny”. Na naszych trzech niemal trzydziestometrowych ekranach w przejściu podziemnym na stacji Metro Świętokrzyska pokazaliśmy prace podnoszące temat bardzo aktualny, czyli higienę osobistą. Jak wiemy…

więcej
2020-06-17

W tym roku plebiscyt Warszawianka Roku 2020 zmienił formułę, tworząc wspólnotę warszawianek i ich historii. Oto wyjątkowa kampania Miasta st. Warszawy i wspaniałe plakaty Oli Jasionowskiej zapowiadające wydarzenie. Światowa pandemia COVID-19 wpłynęła na każdą dziedzinę naszego życia. Dotychczasowe przyzwyczajenia, oraz postrzeganie tego, co istotne uległy zmianie. Dlatego zmieniono tegoroczną edycję plebiscytu Warszawianka Roku 2020, tworząc…

więcej