Informacja OOH

2020-04-01

Dynamicznie zmieniające się okoliczności i morze niepokojących informacji. Od marca reklama OOH działa w zupełnie nowej rzeczywistości, wykorzystując podstawową funkcję nośników, dostarcza  informacji w czasie rzeczywistym. Na nośnikach Warexpo informujemy mieszkańców Warszawy o nowych obostrzeniach i o działaniach, jakie pomogą uniknąć zachorowania. Także na naszych ekranach dziękujemy wszystkim, którzy w tym trudnym momencie pracują, dbając…

więcej

Jaki był 2019 rok?

2020-03-01

Przygotowaliśmy podsumowanie 2019 roku. Dużo się u nas działo zdobyliśmy nowych klientów, zrealizowaliśmy setki kampanii, w tym kampanie niestandardowe. Nasze działania były dostrzegane i nagradzane. Z nadzieją patrzymy w przyszłość!

więcej

Ilustratorzy na Juniorze

2020-01-24

Lubimy współpracę z młodymi twórcami dlatego rozpoczynamy nowy cykl. Na naszym Juniorze będziemy pokazywać prace młodych twórców; grafików, ilustratorów. Cykl otwiera Zosia Frankowska. Projektantka graficzna i ilustratorka. W 2017 roku obroniła dyplomy w pracowniach projektowania książki i ilustracji Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Rysuje, co się nawinie. A jej piękne prace możecie zobaczyć…

więcej

Warexpo i Radio Kampus

2020-01-16

Warexpo i Radio Kampus podają trendy reklamowe i muzyczne na rok 2020. Warexpo w partnerstwie z Radiem Kampus, na antenie i w przestrzeni miejskiej, podają trendy reklamowe i muzyczne, które kształtować będą rok 2020. Jeśli cenicie ład przestrzenny, atrakcyjną wizualnie kreację i jesteście ciekawi, jak będzie wyglądała przyszłość reklamy zewnętrznej wspartej rozwiązaniami smart city w…

więcej

Język kolażu dla Domu Kultury TuPraga

2019-11-14

Projekt „Język Kolażu/Collage Language” został zrealizowany dla Domu Kultury TuPraga. Jest zapowiedzią cyklu spotkań kolażowych, na których uczestnicy zapoznają się z technikami kolażowymi. Do powstających projektów i kompozycji posłużą wyselekcjonowane przez Adama Lisieckiego, kustosza Muzeum Warszawskiej Pragi,  fotografie, pocztówki, akwarele. Korzystając z nich na bieżąco zapoznamy się również z historią dzielnicy.

więcej

Jest okropnie? Jest pięknie? Niestandardowo dla Akademii Teatralnej

2019-09-24

Niestandardowy słup to efekt współpracy Warexpo i Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Aranżacja słupa zrealizowana została według zwycięskiego projektu studentki II roku Wydziału Reżyserii – Patrycji Wysokińskiej. Zajrzyj do środka i zobacz, jak jest! Tematem zorganizowanego przez Akademię Teatralną im. Aleksandra Zelwerowicza konkursu było opracowanie koncepcji instalacji na multimedialnych słupach WAREXPO nawiązującej do…

więcej

Springer alarmuje na nośnikach Warexpo

2019-09-13

Warexpo, we współpracy z Pismo. Magazyn Opinii, pokazuje niepozostawiający złudzeń cykl reporterski Filipa Springera – „Zmiana klimatu już tu jest”. Zmiany klimatyczne z pozoru nie są jeszcze tak odczuwalne w Polsce? Z pozoru. Na Helu, co dwa lata trzeba dosypywać piasku, wysychają rzeki, zagrożone są torfowiska. O tym mówi Filip Springer na łamach magazynu Pismo….

więcej

Kampania niestandardowa dla Żywiec Zdrój S.A.

2019-09-06

Warexpo po raz kolejny wykorzystało swoje słupy reklamowe w niestandardowej kampanii proekologicznej. Tym razem do komunikacji działań producenta wody mineralnej – Żywiec Zdrój S.A. – na rzecz recyklingu butelek PET. Podświetlane słupy reklamowe przemienione zostały w niemal 4-metrowe pojemniki na zużyte plastikowe butelki. Na powierzchni każdego ze słupów znajdują się trzy otwory, przez które można…

więcej

Przerób-My na Traffikach

2019-08-21

Słup Traffic jako nośnik informacji o wydarzeniu, z zainstalowaną grą ekologiczno-interaktywną. Cztery słupy w Warszawie, dwa na ulicy Targowej, na Placu Bankowym przy Grubej Kaśce i na ulicy Marszałkowskej zostały zaaranżowane w niestandardowy sposób. Na plakacie wyklejony został z odpadów napis „Przerób-My”, m.in. z pędzli, śrubek czy nakrętek, spinaczy do bielizny. Na trzech słupach zainstalowane…

więcej