Junior: bardziej smart i więcej city.

2019-06-26

Podsumowujemy 6 miesięcy funkcjonowania naszego prototypowego nośnika DOOH z rozwiązaniami smart city. W ciągu pół roku Junior wpisał się w krajobraz miasta i udowodnił swoją przydatność. Świadczy o tym 12 560 wyświetleń mapy i komunikatów miejskich oraz 1000 logowań do darmowego Wi-Fi. A te wartości nadal rosną! Aby był jeszcze bardziej smart, dodaliśmy mu nową…

więcej

Wystawa „na_prawa Warszawa”

2019-06-25

Wystawa „na_prawa Warszawa” przedstawia zmiany jakie zaszły na prawym brzegu stolicy w związku z realizacją Zintegrowanego Programu Rewitalizacji m.st. Warszawy. Program ten zakłada poprawę jakości życia mieszkańców prawobrzeżnej Warszawy. Realizację zaplanowano na lata 2015-2022 a przedsięwzięcia koncentrują się na obszarach Kamionka, Nowej i Starej Pragi, Szmulowizny, Targówka Mieszkaniowego i Fabrycznego. Remonty i modernizacje kamienic, nowe…

więcej

Kiosk Kultury i #echo_waw

2019-06-05

Kiosk Kultury na Krakowskim Przedmieściu to jedyny w swoim rodzaju obiekt, który łączy funkcje nośnika reklamowego z funkcją usługową. Od niedawna przekazuje także ciekawostki o mieście, jego historii i fotografii. W ramach projektu #echo_waw, który realizowany jest na Juniorze, publikujemy ciekawostki warszawskie, od niedawna treści te pojawiają się również na ekranach Kiosku Kultury. Inteligentny przekaz,…

więcej

sensoryczne słupy, czyli dotknij miasta!

2019-06-03

Pięć lokalizacji w Warszawie, pięć słupów i materiały, które zachęcają do zaangażowania różne zmysły. Pięć słupów typu Traffic stało się słupami sensorycznymi, informującymi o edukacyjnej wystawie „Praga sensorycznie” w Muzeum Warszawskiej Pragi. Nośniki zostały „ubrane” w różne materiały, które są odpowiednikami tych użytych w ekspozycji w praskim oddziale Muzeum Warszawy. Można wejść z nośnikami w…

więcej

Jaka powinna być reklama zewnętrzna? Rozmowa ze studiem UVMW.

2019-05-30

Rozpoczynamy nasz cykl rozmów dotyczący reklamy zewnętrznej. Na pierwszy ogień poszli Jacek Walesiak i Robert Mendel założyciele studia projektowego UVMW, którzy zajmują się strategią wizualną marek. UVMW było wielokrotnie nagradzane m.in. w kategoriach design, ilustracja i reklama w konkursie KTR. Ich prace były publikowane wielokrotnie w Polsce i zagranicą (m.in Slanted Magazine, Print Control, Los…

więcej

jaka powinna być reklama zewnętrzna?

2019-05-28

Reklama zewnętrzna to temat, który nurtuje nie tylko firmy związane z rynkiem OOH, to zagadnienie ważne także dla osób, które zajmują się architekturą, projektowaniem graficznym, które są zaangażowane w działalność miejską i kulturotwórczą. Dobra reklama może być pretekstem do rozmowy na dużo szersze zagadnienia – naszego podejścia do przestrzeni miejskiej, estetyki miejskiej, ale także naszych…

więcej

Współlokatorzy w słupie

2019-05-21

Dla Wydawnictwa Albatros zrealizowaliśmy projekt niestandardowy do premiery książki pt.: „Współlokatorzy” autorki  Beth O’Leary. Nasz słup zamieniliśmy w sypialnię głównych bohaterów. Realizacja przy ul. Marszałkowskiej to kolejny z naszych projektów niestandardowych. Na miesiąc nasz nośnik stał się sypialną głównych bohaterów książki „Współlokatorzy”. Umieszczono w nim kołdrę i poduszki, które imitują łóżko oraz inne elementy, które…

więcej

Warexpo w Outdoor Media Integrator

2019-05-20

Warexpo dołączyło do Outdoor Media Integrator (OMI), czyli systemu rezerwacyjnego wykorzystywanego przez domy mediowe do planowania kampanii w outdoorze. OMI to narzędzie umożliwiające selekcję nośników out-of-home dostępnych na rynku, usprawnia planowanie kampanii reklamowych, zawiera ujednolicone opisy nośników, ułatwia ich dobór poprzez eliminację nośników znajdujących się w zbyt bliskiej odległości względem siebie. – Dzięki OMI lepszy…

więcej

Smart City – lepsza przestrzeń

2019-05-17

– Nie wejdziemy w outdoor 4.0 jeżeli nie uporządkujemy obecnej reklamy zewnętrznej. O reklamie zewnętrznej powinniśmy myśleć też w kontekście jakości życia mieszkańców. Dzięki temu reklama będzie bardziej skuteczna – mówił prezes Warexpo Marcin Ochmański podczas debaty „Smart City – Lepsza Przestrzeń” na Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach. Ocenił, że reklama powinna być lepiej wkomponowana…

więcej

czerpiemy energię ze słońca

2019-05-14

Ekologiczne rozwiązania są dla nas ważne, dlatego w czterech naszych słupach w okolicy Pałacu Kultury i Nauki zamontowane zostały panele fotowoltaiczne. Słupy zostały przeprojektowane przez Towarzystwo Projektowe, tak, by montaż paneli był możliwy. Ten z pozoru mały krok jest dla nas bardzo ważny. To początek dla wdrażania kolejnych proekologicznych działań.

więcej