Hulajnogi dott to sprytny sposób na szybkie pokonywanie miasta

2020-07-20

Na nośnikach Warexpo marka dott przekonywała, że hulajnogi zawsze są pod ręką. Można je również wypożyczyć w atrakcyjnej cenie. Jak wiemy słupy reklamowe Warexpo mogą być świetnymi drogowskazami, szyldami czy gablotami przykuwającymi uwagę przechodniów. W tym wypadku dla wzmocnienia przekazu obok świetnej kreacji pojawiły się hulajnogi, które cieszyły się dużym powodzeniem przechodniów.

więcej
2020-07-17

Informacja społeczna jest bardzo ważną funkcją sieci nośników digital signage. Wiemy, że na ekranach zlokalizowanych w przestrzeni miasta, oprócz komunikatów komercyjnych, musi pojawiać się treść dotycząca ważnych wydarzeń, czy przedsięwzięć związanych z funkcjonowaniem stolicy. Kampania promująca nagrodę Prezydenta m.st. Warszawy „Ulubiona Księgarnia Warszawy”, to działanie wspierające ludzi kultury. Te ważne na kulturalnej mapie stolicy miejsca…

więcej
2020-07-13

Dobre projekty na naszych nośnikach, to zawsze powód do radości. Tym razem owocem współpracy z uznanymi projektantami graficznymi – Andrzejem Wieteszką i Dawidem Czajkowskim była ekspozycja plakatów z cyklu „Sztuka higieny”. Na naszych trzech niemal trzydziestometrowych ekranach w przejściu podziemnym na stacji Metro Świętokrzyska pokazaliśmy prace podnoszące temat bardzo aktualny, czyli higienę osobistą. Jak wiemy…

więcej
2020-06-17

W tym roku plebiscyt Warszawianka Roku 2020 zmienił formułę, tworząc wspólnotę warszawianek i ich historii. Oto wyjątkowa kampania Miasta st. Warszawy i wspaniałe plakaty Oli Jasionowskiej zapowiadające wydarzenie. Światowa pandemia COVID-19 wpłynęła na każdą dziedzinę naszego życia. Dotychczasowe przyzwyczajenia, oraz postrzeganie tego, co istotne uległy zmianie. Dlatego zmieniono tegoroczną edycję plebiscytu Warszawianka Roku 2020, tworząc…

więcej
2020-06-09

II odsłona akcji #graficymedykom na ekranach Warexpo Kolejny raz kolektyw Demokracja Ilustrowana zaprosił projektantki i projektantów graficznych do akcji #graficymedykom. Tym razem twórcy zareagowali na prośby lekarzy i lekarek o wsparcie w informowaniu, jak ważne są zasady higieny i bezpieczeństwa podczas pandemii. Uczestnicy akcji projektowali plakaty wizualizując hasła wskazane przez organizatorów: Myj często ręce, przynajmniej…

więcej

#SendingLove na ekranach Warexpo

2020-05-28

World Out Of Home Organization zaprosiła stowarzyszenia branżowe i właścicieli mediów OOH do uczestnictwa w światowej akcji #SendingLove. Opiera się ona na idei User Genereted Content, czyli treściach stworzonych i opublikowanych przez użytkowników. Ma ona na celu powstanie wspólnoty w czasie walki ze skutkami epidemii COVID-19. Do akcji przyłączyło się ponad 70 firm reklamy zewnętrznej…

więcej

Artyści zabrali głos

2020-05-15

Nośniki uliczne to demokratyczne medium, które oprócz funkcji informacyjnej i reklamowej stały się doskonałą przestrzenią dla artystycznych wypowiedzi. Interwencje artystyczne w nowej rzeczywistości zwracają uwagę na to, jak można, wpisując się w aktualny kontekst społeczny, podejmować efektywne i bardzo widoczne działania. Artyści korzystają z nośników ulicznych, komentując aktualne zjawiska. Nośniki Warexpo stały się naturalną przestrzenią…

więcej

Sztuka współczesna w czasie pandemii

2020-05-13

Nie wiadomo kiedy będziemy mogli powrócić do normalnego korzystania z oferty kulturalnej dlatego artyści szukają nowych sposobów na zaprezentowanie swoich prac w trakcie pandemii. W przestrzeni publicznej na Placu Defilad stanęły rzeźby przedstawiające destrukcyjny wpływ człowieka na środowisko. „Homo Empathicus” to artystyczna aranżacja, która została umieszczona w nośnikach reklamowych Warexpo. Stworzona z wykorzystaniem przedmiotów jednorazowego…

więcej

GRAFICY MEDYKOM

2020-04-11

Demokracja Ilustrowana znana jest z działań graficznych na rzecz demokracji. Tym razem pod hasłem GRAFICY MEDYKOM można obejrzeć świetne projekty dziękujące służbom medycznym za ciężką pracę w czasach pandemii. Dzięki współpracy z Warexpo plakaty można zobaczyć na ścianach wizyjnych w przejściu pomiędzy I i II linią metra. Od początku emitowania plakatów prace zobaczyło kilkaset tysięcy…

więcej

Informacja OOH

2020-04-01

Dynamicznie zmieniające się okoliczności i morze niepokojących informacji. Od marca reklama OOH działa w zupełnie nowej rzeczywistości, wykorzystując podstawową funkcję nośników, dostarcza  informacji w czasie rzeczywistym. Na nośnikach Warexpo informujemy mieszkańców Warszawy o nowych obostrzeniach i o działaniach, jakie pomogą uniknąć zachorowania. Także na naszych ekranach dziękujemy wszystkim, którzy w tym trudnym momencie pracują, dbając…

więcej