Valentino na niestandardowo na nośnikach Warexpo

2020-10-07

Październik to dobry moment na instalacje niestandardowe. Jesienią każde działanie chwytające za oko staje się szczególnie widoczne, zwłaszcza, gdy połyskuje światłem, kolorem i złotem. Warexpo zrealizowało ekskluzywną kampanię dla marki Valentino, wprowadzającą na rynek nowy zapach Voce Viva. Twarzą perfum jest Lady Gaga. W projekcie udało się połączyć klasyczne przeznaczenie nośnika ulicznego, czyli ekspozycję plakatów…

więcej

Europejski Kongres Gospodarczy

2020-09-15

W pierwszych dniach września, w Katowicach, odbył się XIII Europejski Kongres Gospodarczy – największe spotkanie gospodarcze Europy . Europejski Kongres Gospodarczy (EEC) jest szerokim i otwartym forum wymiany doświadczeń, opinii i wiedzy o polskiej i europejskiej gospodarce, o ekonomicznych, społecznych i technologicznych uwarunkowaniach jej rozwoju. Od kilku lat w gronie partnerów wydarzenia znajdują się spółki…

więcej

Nowość w portfolio Warexpo

2020-07-29

Sieć ekranów digital signage zlokalizowana w sercu miasta, na eleganckim Krakowskim Przedmieściu, to najnowsza oferta Warexpo. Nowość w naszym portfolio – 75” nośniki digital signage harmonijnie wpisują się w tkankę miasta, służą jego mieszkankom i mieszkańcom, a co ważne są nowoczesne i atrakcyjne wizualnie. Krakowskie Przedmieście to najbardziej prestiżowa ulica Warszawy. Znajdują się przy niej takie…

więcej

Hulajnogi dott to sprytny sposób na szybkie pokonywanie miasta

2020-07-20

Na nośnikach Warexpo marka dott przekonywała, że hulajnogi zawsze są pod ręką. Można je również wypożyczyć w atrakcyjnej cenie. Jak wiemy słupy reklamowe Warexpo mogą być świetnymi drogowskazami, szyldami czy gablotami przykuwającymi uwagę przechodniów. W tym wypadku dla wzmocnienia przekazu obok świetnej kreacji pojawiły się hulajnogi, które cieszyły się dużym powodzeniem przechodniów.

więcej
2020-07-17

Informacja społeczna jest bardzo ważną funkcją sieci nośników digital signage. Wiemy, że na ekranach zlokalizowanych w przestrzeni miasta, oprócz komunikatów komercyjnych, musi pojawiać się treść dotycząca ważnych wydarzeń, czy przedsięwzięć związanych z funkcjonowaniem stolicy. Kampania promująca nagrodę Prezydenta m.st. Warszawy „Ulubiona Księgarnia Warszawy”, to działanie wspierające ludzi kultury. Te ważne na kulturalnej mapie stolicy miejsca…

więcej
2020-07-13

Dobre projekty na naszych nośnikach, to zawsze powód do radości. Tym razem owocem współpracy z uznanymi projektantami graficznymi – Andrzejem Wieteszką i Dawidem Czajkowskim była ekspozycja plakatów z cyklu „Sztuka higieny”. Na naszych trzech niemal trzydziestometrowych ekranach w przejściu podziemnym na stacji Metro Świętokrzyska pokazaliśmy prace podnoszące temat bardzo aktualny, czyli higienę osobistą. Jak wiemy…

więcej
2020-06-17

W tym roku plebiscyt Warszawianka Roku 2020 zmienił formułę, tworząc wspólnotę warszawianek i ich historii. Oto wyjątkowa kampania Miasta st. Warszawy i wspaniałe plakaty Oli Jasionowskiej zapowiadające wydarzenie. Światowa pandemia COVID-19 wpłynęła na każdą dziedzinę naszego życia. Dotychczasowe przyzwyczajenia, oraz postrzeganie tego, co istotne uległy zmianie. Dlatego zmieniono tegoroczną edycję plebiscytu Warszawianka Roku 2020, tworząc…

więcej
2020-06-09

II odsłona akcji #graficymedykom na ekranach Warexpo Kolejny raz kolektyw Demokracja Ilustrowana zaprosił projektantki i projektantów graficznych do akcji #graficymedykom. Tym razem twórcy zareagowali na prośby lekarzy i lekarek o wsparcie w informowaniu, jak ważne są zasady higieny i bezpieczeństwa podczas pandemii. Uczestnicy akcji projektowali plakaty wizualizując hasła wskazane przez organizatorów: Myj często ręce, przynajmniej…

więcej

#SendingLove na ekranach Warexpo

2020-05-28

World Out Of Home Organization zaprosiła stowarzyszenia branżowe i właścicieli mediów OOH do uczestnictwa w światowej akcji #SendingLove. Opiera się ona na idei User Genereted Content, czyli treściach stworzonych i opublikowanych przez użytkowników. Ma ona na celu powstanie wspólnoty w czasie walki ze skutkami epidemii COVID-19. Do akcji przyłączyło się ponad 70 firm reklamy zewnętrznej…

więcej

Artyści zabrali głos

2020-05-15

Nośniki uliczne to demokratyczne medium, które oprócz funkcji informacyjnej i reklamowej stały się doskonałą przestrzenią dla artystycznych wypowiedzi. Interwencje artystyczne w nowej rzeczywistości zwracają uwagę na to, jak można, wpisując się w aktualny kontekst społeczny, podejmować efektywne i bardzo widoczne działania. Artyści korzystają z nośników ulicznych, komentując aktualne zjawiska. Nośniki Warexpo stały się naturalną przestrzenią…

więcej