Plan inwestycyjny w toku – wymieniamy tradycyjne klejone słupy reklamowe na nowoczesne podświetlane nośniki. Kolejne trzy pojawiły się ostatnio wzdłuż ul. Marszałkowskiej i jeden przy ul. Nowy Świat.
W ramach obchodów 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości udekorowaliśmy reprezentacyjne ulice Warszawy specjalnie przygotowanymi banerami. Na czas świąt majowych pojawiły się także flagi.
Pełnych radości i ciepła spotkań w rodzinnym gronie, odpoczynku oraz pogody ducha życzy ekipa Warexpo! Wesołych Świąt!
W Kiosku Kultury pojawiły się trzy nowe ekrany – to efekt współpracy Warexpo i Ewejściówek. Dzięki nowym nośnikom warszawiacy i turyści będą mieli łatwiejszy dostęp do oferty kulturalnej i repertuaru stołecznych instytucji kultury.
Realizacja naszego planu inwestycyjnego wkroczyła w decydującą fazę. W grudniu 2017 r. rozpoczęliśmy wymianę części tradycyjnych nośników reklamowych na nowoczesne, podświetlane. Pierwsze z nich pojawiły się przy głównych ulicach Warszawy na przełomie roku, a specjalnie przygotowana aranżacja prezentuje warianty ekspozycyjne nowych nośników w rzeczywistym, miejskim otoczeniu.
W 2017 r. sporo się u nas działo! Nowe nośniki, projekty, inwestycje i prawie 600 kampanii OOH. Dzięki temu możemy się pochwalić wzrostem przychodów o 21% w stosunku do poprzedniego roku. Zobaczcie podsumowanie 2017 roku!
Święta oficjalnie czas zacząć! Życzymy wszystkim samych radosnych chwil w rodzinnym gronie i dużo, dużo odpoczynku. A w nadchodzącym Nowym Roku energii do działania i jeszcze więcej sukcesów!
Na jednej z największych arterii Warszawy, wzdłuż ul. Marszałkowskiej, pojawiły się podświetlane, smukłe i bardzo dobrze widoczne nowe słupy reklamowe zaprojektowane przez Towarzystwo Projektowe na zlecenie Miasta st. Warszawy.
Fotografie, filmy, eksponaty i niepokazywane dotąd szerokiej publiczności zbiory Aeroklubu Warszawskiego tworzą plenerową wystawę „Marzenia o lataniu. Warszawskie opowieści lotnicze”. Warexpo jest partnerem wystawy organizowanej z okazji 90-lecia warszawskiej szkoły lotniczej. Ekspozycję będzie można oglądać od 15 lipca na skwerze im. ks. Jana Twardowskiego w Warszawie, a w galerii DSH od sierpnia 2017 r.
Na słupach w Warszawie i 7 głównych miastach Polski możemy zobaczyć kolejną odsłonę ogólnopolskiej kampanii Kwartalnika Przekrój, która zapowiada letnie wydanie czasopisma.