2021-03-15

Obostrzenia spowodowane pandemią, w tym zamknięcie instytucji kultury dla zwiedzających, spowodowały, że organizatorzy wydarzeń kulturalnych, artyści, animatorzy zaczęli poszukiwać nowych form artystycznego wyrazu, a przede wszystkim sposobów na kontakt z odbiorcą. Niektóre z instytucji wystawienniczych przeniosły część swojej działalności do przestrzeni publicznej. Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie stworzyło miniwystawę, wykorzystując zabytkowy obiekt małej architektury należący…

więcej

Warexpo wśrod zbuntowanych marek

2021-03-10

Wszystkim miejskim rebeliantom i rebeliantkom polecamy Zbuntowane Marki. I tu musimy się przyznać: tak…buntujemy się. Nie uznajemy: bylejakości, chaosowi, zawłaszczaniu przestrzeni wspólnej, zaśmiecaniu światłem i oczywiście giga ceratom, mówimy stanowcze nie. Co z tego wynika dla miasta, jego mieszkanek i mieszkańców opowiedzą szefowa działu marketingu i komunikacji społecznej Aleksandra Derc i prezes Warexpo Marcin Ochmański.

więcej

#NIEdlapodatkureklamowego

2021-03-02

Po rządowych zapowiedziach dotyczących wprowadzenia podatku reklamowego zapadła cisza. Wszyscy w milczeniu czekają na rozwój wydarzeń, wiedząc już, jak wyglądają #mediabezwyboru. Jednak my, spółki zajmujące się reklamą zewnętrzną, zabieramy głos w swojej – i nie tylko swojej – sprawie. Mówimy stanowcze, zdecydowane, głośne #NIEdlapodatkureklamowego. Sprzeciwiamy się wprowadzeniu nowych podatków zamiast pomocy. Nie chcemy wzrostu kosztów…

więcej

#mediabezwyboru

2021-02-10

Dołączamy do protestu #mediabezwyboru, bo solidaryzujemy się z koleżankami i kolegami z innych mediów, a jednocześnie jesteśmy przekonani, że pomysł podatku reklamowego (szczególnie w przypadku naszej branży) to kopanie leżącego. Protestujemy, bo stawką są wolność słowa, pluralizm w Polsce jak i miejsca pracy – źródło utrzymania wielu rodzin. Jesteśmy częścią branży, która w wyniku sytuacji…

więcej

Rok na protestach

2021-01-20

Manifestacje, które miały miejsce w 2020 roku, były wyjątkowe nie tylko pod względem skali, ale także energii, siły wizualnego i językowego przekazu. Na naszych nośnikach w centrum Warszawy trwa szczególna wystawa działającej przy Staromiejski Dom Kultury Galeria Promocyjna oraz Archiwum Protestów Publicznych i RATS Agency 2020. Rok na protestach to mocne podsumowanie 2020 roku w…

więcej

Portret osobisty na nośnikach Warexpo

2020-12-07

Niejednokrotnie podświetlane nośniki reklamowe Warexpo były wykorzystywane do eksponowania działań artystycznych. Szczególną moc mają przedsięwzięcia realizowane w ostatnich miesiącach, gdy instytucje kultury pozostają zamknięte. Fundacja Wszyscy Jesteśmy Fotografami oraz Galeria Promocyjna działająca przy Staromiejskim Domu Kultury, wykorzystały nośniki uliczne Warexpo, jako przestrzeń wystawienniczą, na której zaprezentowały projekt fotograficzny Portret Osobisty VOL. 3. W formie wystawy…

więcej

Podświetlane Sawy w centrum Warszawy

2020-12-07

W centrum Warszawy zaświeciły się nowe, wysokie słupy Warexpo. Dobrze zaprojektowane meble miejskie wzbogacają przestrzeń publiczną. Nadają jej rytm i nowoczesny wygląd. Zwłaszcza, gdy oprócz walorów związanych z użytecznością są przyjazne dla środowiska. Takie właśnie są podświetlane i nośniki uliczne #Warexpo #Sawa. Wysokie, smukłe, idealnie wpisują się w warszawskie ulice, także w te ich fragmenty,…

więcej

Kokardy na Święto Niepodległości

2020-11-13

Po raz kolejny elementem obchodów Święta Niepodległości w Warszawie były nasze niestandardowe realizacje. Na zlecenie Miasta st. Warszawy Warexpo udekorowało słupy reklamowe wieszając na nich 9000 kokard w narodowych barwach. Instalacja pojawiła się również na zabytkowym słupie z początku XX w. Nośniki zostały zlokalizowane w ścisłym centrum Warszawy, a sama akcja ciesząca się dużą popularnością…

więcej

Valentino na niestandardowo na nośnikach Warexpo

2020-10-07

Październik to dobry moment na instalacje niestandardowe. Jesienią każde działanie chwytające za oko staje się szczególnie widoczne, zwłaszcza, gdy połyskuje światłem, kolorem i złotem. Warexpo zrealizowało ekskluzywną kampanię dla marki Valentino, wprowadzającą na rynek nowy zapach Voce Viva. Twarzą perfum jest Lady Gaga. W projekcie udało się połączyć klasyczne przeznaczenie nośnika ulicznego, czyli ekspozycję plakatów…

więcej

Europejski Kongres Gospodarczy

2020-09-15

W pierwszych dniach września, w Katowicach, odbył się XIII Europejski Kongres Gospodarczy – największe spotkanie gospodarcze Europy . Europejski Kongres Gospodarczy (EEC) jest szerokim i otwartym forum wymiany doświadczeń, opinii i wiedzy o polskiej i europejskiej gospodarce, o ekonomicznych, społecznych i technologicznych uwarunkowaniach jej rozwoju. Od kilku lat w gronie partnerów wydarzenia znajdują się spółki…

więcej