#galeriamiejskaWarexpo przedstawia Album „Warszawa. Warsaw”

2017-01-21

W ramach #galeriamiejskaWarexpo wspieramy ważne projekty społeczno-kulturalne, przede wszystkim takie, które przyczyniają się do rozwoju i promocji Warszawy. Jedną z takich inicjatyw jest Album „Warszawa. Warsaw”, przygotowany przez zespół Autor Rooms, MamaStudio i dziennikarkę Agnieszkę Kowalską. Bohaterów Albumu możecie zobaczyć od 16 stycznia na naszych nośnikach.

więcej

Podsumowanie 2016 roku

2016-12-29

Ponad 400 kampanii, 60 nowych klientów i przeszło 20 procentowy wzrost przychodów. 2016 rok był czasem pracowitym i pełnym wyzwań. Poszerzyliśmy ofertę o ekrany w metrze, autobusach i tramwajach oraz o nowe działania w zakresie komunikacji społecznej i marketingu.

więcej

Kampania #OddychajWarszawo

2016-12-21

Współpracujemy z miastem s. st. Warszawy przy kampanii #OddychajWarszawo, która mówi o źródłach i skutkach zanieczyszczeń powietrza oraz o możliwych do podjęcia działaniach na rzecz czystego powietrza dla Warszawy.

więcej

Ogłoszenie o zamówieniu

2016-12-12

Warexpo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Oboźna 1A, 00-340 Warszawa ogłasza II przetarg nieograniczony (w oparciu o istotnie zmodyfikowane kryteria udziału) na wykonanie, dostawę oraz podłączenie we wskazanych miejscach na terenie m.st. Warszawy, w ciągu 2 lat od dnia zawarcia umowy i wykonania prototypów, łącznie do 88 sztuk, 2 rodzajów podświetlanych…

więcej

Wywiad z Prezesem Warexpo – Marcinem Ochmańskim w Business in Brief

2016-12-06

„Nośnik reklamowy powinien być jak dobrze zaprojektowany mebel miejski. Powinien wzbogacać przestrzeń publiczną, ale nie przez dominację swoimi rozmiarami, lecz poprzez jakość ekspozycji i kreację, która na niej jest prezentowana” – Marcin Ochmański o misji, zadaniach i wyzwaniach branży reklamowej w najnowszym wydaniu Business in Brief.

więcej

Ogłoszenie o zamówieniu

2016-10-31

Warexpo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Oboźna 1A, 00-340 Warszawa ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie, dostawę oraz podłączenie we wskazanych miejscach na terenie m.st. Warszawy, w ciągu 2 lat od dnia zawarcia umowy i wykonania prototypów, łącznie do 88 sztuk, 2 rodzajów podświetlanych słupów ogłoszeniowych.

więcej