Cztery różne powierzchnie reklamowe w 1300 autobusach miejskich znacząco zwiększają zasięg kampanii i umożliwiają dotarcie z przekazem do wielu grup docelowych w tym samym czasie. Możliwość zintegrowania reklamy digitalowej z ekspozycją na tradycyjnych nośnikach zewnętrznych zlokalizowanych przy głównych szlakach komunikacyjnych w stolicy dodatkowo podnosi skuteczność kampanii.
Nośniki w autobusach:
EKRANY LCD
to nowoczesny i prestiżowy nośnik przykuwający uwagę pasażerów w 536 autobusach. Obecnie, w sumie jest 2286 ekranów. Istnieje możliwość wyboru pakietu ekranów tak, aby emitowany spot widoczny był w autobusach jeżdżących po całej lub jedynie wybranej części Warszawy.
FULLBACK
to reklama zewnętrzna umiejscowiona na tylnej części autobusu (szyba + klapa) w postaci zadrukowanej folii. Istnieje możliwość wyboru numeru linii autobusu.
HALFBACK
to reklama zewnętrzna umiejscowiona na tylnej części autobusu w postaci zadrukowanej folii, z możliwością wyboru miejsca oklejenia: szyba lub klapa pojazdu. Istniej możliwość wyboru numeru linii autobusu.
RAMKI
to reklama wewnątrz autobusu, umiejscowiona pod sufitem pojazdu, umożliwiająca ekspozycję plakatów o wymiarach: 30x90cm.