Podświetlane słupy reklamowe przemienione zostały w niemal 4-metrowe pojemniki na zużyte plastikowe butelki. Na powierzchni każdego ze słupów znajdowały się trzy otwory, przez które można było wrzucić wykorzystaną butelkę. Otwory zostały rozmieszczone ergonomicznie, aby ułatwić przechodniom ich wykorzystanie. W komunikacji użyty został kolor żółty, co budowało skojarzenie z nowymi zasadami segregacji śmieci i żółtymi koszami na tworzywa sztuczne. Prosta kreacja i duży gabaryt samego nośnika wzmacniają widoczność i komunikatywność przekazu.

nazwa: #DOŻÓŁTEGOKOSZA

klient: ŻYWIEC ZDRÓJ S.A.

projekt: ŻYWIEC ZDRÓJ S.A.

produkcja: Krzysztof Ruść (Warexpo)

termin: wrzesień

miejsce: ulica Marszałkowska przy Wspólnej, plac Krasińskich, Plac Trzech Krzyży

autorka zdjęć: Ewelina Lach