Przekrój to polskie czasopismo społeczno-kulturalne wydawane w latach 1945–2013 w Krakowie (w latach 2002–2009 w Warszawie) jako tygodnik i ponownie od 2016 roku w Warszawie jako kwartalnik.
W ramach reaktywacji pisma Warexpo zaplanowało i koordynowało trzy ogólnopolskie kampanie na słupach reklamowych (w grudniu 2016 roku, w styczniu 2017 i w czerwcu 2017 roku).
nazwa: Ogólnopolska kampania Kwartalnika Przekrój.
klient: Kwartalnik Przekrój
zaplanowanie i koordynacja kampanii: Justyna Chorzela (Dział Sprzedaży Powierzchni Reklamowej Warexpo)
termin:
I etap: grudzień 2016 r. (Trójmiasto, Warszawa, Toruń, Bydgoszcz, Rzeszów, Łódź, Wrocław, Kraków, Poznań)
II etap: styczeń 2017 r. (Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Łódź)
III etap: czerwiec 2017 r. (Trójmiasto, Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Łódź)
nośniki:
Słupy reklamowe: ogólnopolska sieć słupów klejonych, Traffic (Warszawa)