Na początku kwietnia Warexpo zrealizowało kampanię niestandardową dla m.st. Warszawy, która pokazywała jak poprawnie segregować śmieci. Pięć słupów reklamowych zlokalizowanych przy Pałacu Kultury i Nauki zostało na miesiąc zamienionych w kosze na odpady ze śmieciową kompozycją przestrzenną wewnątrz nośnika.

Kampania realizowana została w związku z wejściem w życie nowych zasad segregacji odpadów w stolicy. Każdy z pięciu nośników odpowiadał innej frakcji śmieci: kolor czarny dla odpadów zmieszanych, brązowy dla bioodpadów, niebieski dla papieru, żółty dla metali i tworzyw sztucznych oraz zielony dla szkła.

nazwa: Segreguj na 5

klient: Miasto st. Warszawa

zaplanowanie i koordynacja projektu: Aleksandra Derc-Jasińska

projekt i produkcja: Aleksandra Derc-Jasińska, Krzysztof Ruść

termin: kwiecień

miejsce: 5 nośników w  okolicy Pałacu Kultury i Nauki