Na początku kwietnia Warexpo zrealizowało kampanię niestandardową dla m.st. Warszawy, która pokazywała jak poprawnie segregować śmieci. Pięć słupów reklamowych zlokalizowanych przy Pałacu Kultury i Nauki zostało na miesiąc zamienionych w kosze na odpady ze śmieciową kompozycją przestrzenną wewnątrz nośnika.
Kampania realizowana została w związku z wejściem w życie nowych zasad segregacji odpadów w stolicy. Każdy z pięciu nośników odpowiadał innej frakcji śmieci: kolor czarny dla odpadów zmieszanych, brązowy dla bioodpadów, niebieski dla papieru, żółty dla metali i tworzyw sztucznych oraz zielony dla szkła.
nazwa: Segreguj na 5
klient: Miasto st. Warszawa
zaplanowanie i koordynacja projektu: Aleksandra Derc-Jasińska
projekt i produkcja: Aleksandra Derc-Jasińska, Krzysztof Ruść
termin: kwiecień
miejsce: 5 nośników w okolicy Pałacu Kultury i Nauki