Światło, szkło, złoto i intensywna kolorystyka, to najważniejsze elementy instalacji stworzonej przez Warexpo dla marki Valentino. Nowy zapach Voce Viva, którego twarzą jest Lady Gaga, stał się tematem działań niestandardowych w nowoczesnych podświetlanych nośnikach ulicznych należących do spółki.

Dzięki aranżacji nośnik zamienił się w ekskluzywną witrynę zapraszającą do świata marki z jednej strony. Z drugiej, flakon jako przedmiot zyskał nowy dekoracyjny wymiar stając się elementem miejskiej biżuterii. Butikowa realizacja, rozświetliła prestiżowe lokalizacje w centrum Warszawy – otoczenie Pałacu Kultury i Nauki i plac Trzech Krzyży.

W projekcie udało się połączyć klasyczne przeznaczenie nośnika ulicznego, czyli ekspozycję plakatów reklamowych, z wykorzystaniem go jako gabloty wystawienniczej. To kolejna realizacja, którą spółka udowadnia, że odpowiednie podejście do reklamy OOH – szacunek do tkanki miasta, jego architektury, daje szerokie możliwości. Elegancki charakter kampanii, pokazuje, że taka forma reklamy jest doskonała również w komunikacji marek ekskluzywnych.

 

nazwa: Voce Viva

klient: L’Oréal

marka: Valentino

koncepcja kampanii niestandardowej: L’Oréal

koordynacja projektu: Aleksandra Derc

projekt i produkcja: Krzysztof Ruść, Aleksandra Derc

kontakt z klientem: Joanna Karnowska

termin: październik 2020 r.

miejsce: otoczenie Pałacu Kultury i Nauki i Plac Trzech Krzyży

autor zdjęć: Ewelina Lach