Wyjątkowe marki zasługują na unikalne nośniki. Najnowsza kampania Zofii Chylak zawisła jesienią na zabytkowym słupie Warexpo. Tradycyjny plakat idealnie wpisał się w miejską przestrzeń Placu Unii Lubelskiej i chwyta za oko przechodniów.
Twórczynią marki jest Zofia Chylak. Projektantka uczyła się w Proenza Schouler w Nowym Jorku oraz w atelier Nicolasa Caito, uznawanego za najlepszego nowojorskiego konstruktora. Z wykształcenia historyk sztuki, specjalizuje się w badaniach nad symboliką stroju w sztuce północnego renesansu. Znajomość historii stroju zawsze stanowiła inspirację w jej pracy.
Chylak to marka założona w 2014 roku. Specjalizuje się w skórzanych torebkach i akcesoriach. Projekty szyte są w Polsce, z dbałością o jakość i detale. Skóry i dodatki produkowane są dla marki we Włoszech. Kolekcje powstają w limitowanych seriach, a każdy przedmiot posiada złoty stempel z numerem.
Zabytkowy słup na Placu Unii Lubelskiej ma już ponad sto lat i pierwotnie został ustawiony przez firmę Jana Cotty – jednego z największych reklamodawców przedwojennej Warszawy. To jedyny zachowany nośnik tego typu w stolicy. Trafiają na niego nietuzinkowe kampanie komercyjne. Jest również wykorzystywany do wyróżniających się działań niestandardowych z zakresu creative OOH.