Twórz z nami reklamę z szacunkiem dla przestrzeni publicznej

Reklama, która funkcjonuje w zgodzie z miejską przestrzenią, architekturą, historią i z szacunkiem dla mieszkanek i mieszkańców, to nasza idea.

Nasz zespół

Marcin Ochmański

Prezes Zarządu Warexpo

Michał Marcinkiewicz

Członek Zarządu Warexpo

Dawid Niezgoda

Dyrektor Handlowy

Aleksandra Derc

Dyrektorka Marketingu i Komunikacji Społecznej

Krzysztof Rutkowski

Dyrektor Operacyjny

Aldona Szmitkowska

Dyrektorka Finansowa Główna Księgowa

Dorota Jurek

Zastępczyni Dyrektora Handlowego

Justyna Chorzela

Specjalistka ds. Sprzedaży

Rada nadzorcza

Justyna Chorzela
Specjalistka ds. Sprzedaży
Maciej Fijałkowski
Przewodniczący Rady
Stanisław Faliński
Członek Rady
Grzegorz Wójtowicz
Członek Rady
Przemysław Matracki
Członek Rady
Pokaż więcej
Pokaż mniej
WAREXPO

O nas

Warexpo sp. z o.o. jest właścicielem i administratorem sieci podświetlanych słupów reklamowych i tradycyjnych klejonych. Łącznie oferujemy 609 powierzchni reklamowych w 281 lokalizacjach. Nowością w portfolio jest sieć nośników DOOH zlokalizowana na prestiżowym Krakowskim Przedmieściu, handlowej ul. Chmielnej i w przejściu podziemnym pomiędzy I a II linią metra.

Usytuowanie nośników wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych stolicy pozwala na skuteczną reklamę out of home.

Strategiczne lokalizacje budują doskonałą widoczność kampanii, a nowy design nośników z podświetleniem powierzchni ekspozycyjnej nadaje im estetyczną i elegancką formę.

Warexpo dociera z reklamą do 7 milionów odbiorców dzięki połączeniu potencjału słupów reklamowych w stolicy i 8 największych miastach Polski z nośnikami w komunikacji miejskiej na terenie aglomeracji warszawskiej. Oferta spółki obejmuje kompleksową usługę polegającą na planowaniu, realizacji i koordynacji kampanii reklamowych, w tym działań niestandardowych.

Mecenat

Warexpo wspiera inicjatywy kulturo i miastotwórcze od 2016 roku. Współpracujemy z organizacjami pozarządowymi, instytucjami, twórcami i twórczyniami, dla których ważna jest Warszawa, jej mieszkańcy i mieszkanki.

Warszawskie Dziki

Sportowe emocje po warszawsku, tak można w skrócie zaanonsować współpracę pomiędzy Warexpo a drużyną koszykarską Warszawskie Dziki. Na sieci nośników smart citylight zlokalizowanej na Krakowskim Przedmieściu i na ul. Chmielnej oraz na ekranach LED space w przejściu pomiędzy I a II linią metra. Spółka zapowiada nadchodzące mecze i podsumowuje wyniki rozgrywek wyjazdowych. Nośniki Warexpo umożliwiają […]

Zobacz więcej

Gościnność

GOŚCINNOŚĆ to projekt Andrzeja Wieteszki, który od 2010 roku realizowany jest w różnorodnych mediach. Tym razem został umieszczony na ekranach Warexpo – LED Space między I a II linią metra Świętokrzyska oraz na ulicach Chmielnej i Krakowskim Przedmieściu. To apel o pomoc potrzebującym: osobom biednym, bezdomnym, uchodźcom i migrantom. Ludziom potrzebującym naszego wsparcia, wędrowcom, niespodziewanym […]

Zobacz więcej

Portret osobisty

Eksponowanie świetnych fotografii poza przestrzenią galeryjną, to kusząca perspektywa. Bardzo dobrze prezentują się na nośnikach digital signage Warexpo na Krakowskiem Przedmieściu i ul. Chmielnej, czy w dużej skali, na nośniku LED space w przejściu pomiędzy I a II linią metra. W tym roku Warexpo ponownie współpracowało z fundacją Wszyscy Jesteśmy Fotografami, prezentując efekty projektu Portret […]

Zobacz więcej

#PoPierwszeJestemSportowcem

Sport jest różnorodny. Można trenować rekreacyjnie lub wyczynowo, można też kibicować. A jedyne, co różni sport osób z niepełnosprawnościami i sport osób bez niepełnosprawności, to dyscypliny. Przez dwa tygodnie na nośnikach #LED SPACE oraz #Smart Citylight można zobaczyć znakomitą kampanię społeczną #PoPierwszeJestemSportowcem Fundacja Kulawa Warszawa, której jesteśmy partnerem. Celem projektu #PoPierwszeJestemSportowcem Fundacji Kulawa Warszawa jest pokazanie, że […]

Zobacz więcej

Czy wiesz, jak kwitnie len?

Zaniepokojona pogłębiającym się kryzysem klimatycznym oraz stanem jakości powietrza w Polsce redakcja „Pisma. Magazynu opinii” postanowiła zabrać głos. Bohaterkami reportażu Magdaleny Kicińskiej i Macieja Moskwy są kobiety, będące często cichymi świadkami historii, pozostającymi w cieniu wielkomiejskiej narracji, także w obszarze ekologii i reagowania na efekty katastrofy klimatycznej. Ich portrety można także oglądać na nośnikach reklamowych warszawskiej […]

Zobacz więcej

Warszawskie ZOO

Narodziny, odwiedziny, ciekawostki, plany i wskazówki, czyli o tym, co nowego w Warszawskim ZOO, można dowiedzieć się z ekranów LED space Warexpo, przestrzeni cyfrowej w przejściu pomiędzy I a II linią metra oraz z sieci nośników smart citylight. Operator nośników reklamowych spółka Warexpo we współpracy z Warszawskim ZOO pokazuje zwierzęce newsy w prestiżowych lokalizacjach miasta. […]

Zobacz więcej

Wyprawa po nadzieję - Wspaniałe odnogi

Kolejny raz fragmenty cyklu reportaży „Wyprawa po nadzieję” Filipa Springera można było czytać i oglądać na nośnikach digital out of home Warexpo. Jest to efekt trwającej już kilka lat współpracy pomiędzy spółką zajmującą się reklamą zewnętrzną a magazynem opinii „Pismo”. Zapowiedź kwietniowego reportażu „Wspaniałe odłogi” emitowana była na LED space ścianach wizyjnych Warexpo w przejściu pomiędzy […]

Zobacz więcej

Portret osobisty

Niejednokrotnie podświetlane nośniki reklamowe Warexpo były wykorzystywane do eksponowania działań artystycznych. Szczególną moc mają przedsięwzięcia realizowane w ostatnich miesiącach, gdy instytucje kultury pozostają zamknięte. Fundacja Wszyscy Jesteśmy Fotografami oraz Galeria Promocyjna działająca przy Staromiejskim Domu Kultury, wykorzystały nośniki uliczne Warexpo, jako przestrzeń wystawienniczą, na której zaprezentowały projekt fotograficzny Portret Osobisty VOL. 3. W formie wystawy […]

Zobacz więcej

Europejski Kongres Gospodarczy

W pierwszych dniach września, w Katowicach, odbył się XIII Europejski Kongres Gospodarczy – największe spotkanie gospodarcze Europy. Europejski Kongres Gospodarczy (EEC) jest szerokim i otwartym forum wymiany doświadczeń, opinii i wiedzy o polskiej i europejskiej gospodarce, o ekonomicznych, społecznych i technologicznych uwarunkowaniach jej rozwoju. Od kilku lat w gronie partnerów wydarzenia znajdują się spółki zrzeszone w Izbie Gospodarczej […]

Zobacz więcej

Sztuka higieny

Dobre projekty na naszych nośnikach, to zawsze powód do radości. Tym razem owocem współpracy z uznanymi projektantami graficznymi – Andrzejem Wieteszką i Dawidem Czajkowskim była ekspozycja plakatów z cyklu „Sztuka higieny”. Na naszych trzech niemal trzydziestometrowych ekranach w przejściu podziemnym na stacji Metro Świętokrzyska pokazaliśmy prace podnoszące temat bardzo aktualny, czyli higienę osobistą. Jak wiemy […]

Zobacz więcej

Kariera w Warexpo

Skontaktuj się z nami jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie.

Skip to content