Informacja społeczna jest bardzo ważną funkcją sieci nośników digital signage. Wiemy, że na ekranach zlokalizowanych w przestrzeni miasta, oprócz komunikatów komercyjnych, musi pojawiać się treść dotycząca ważnych wydarzeń, czy przedsięwzięć związanych z funkcjonowaniem stolicy.
Kampania promująca nagrodę Prezydenta m.st. Warszawy „Ulubiona Księgarnia Warszawy”, to działanie wspierające ludzi kultury. Te ważne na kulturalnej mapie stolicy miejsca budują jej niepowtarzalny klimat i współtworzą lokalny charakter dzielnicy i osiedli. Oddając głos na ulubioną księgarnię, możemy jej realnie pomóc.
Nasze ekrany w przejściu podziemnym są idealną przestrzenią, aby dowiedzieć się o ważnych inicjatywach kulturalnych i społecznych Miasta st. Warszawy. Tym razem namawiamy: głosujmy!
![](https://warexpo.pl/content/uploads/2022/01/108172426_2358309677798864_7820610243097192630_n-1200x583-1024x497.jpg)
![](https://warexpo.pl/content/uploads/2022/01/107858749_220669835732618_8860232134551561550_n-1200x583-1024x497.jpg)
![](https://warexpo.pl/content/uploads/2022/01/109080584_302009890918287_1345670496030266010_n-1200x583-1024x497.jpg)