„Dolny Śląsk. Czekam tu na Ciebie” – to materiały przygotowane specjalnie z myślą o przepięknym regionie Polski, doświadczonym podczas niedawnej powodzi są emitowane na ekranach digital out of home w całej Polsce.
To wspólna akcja firm działających w ramach Grupy Roboczej DOOH w IAB Polska:
- Powódź wydarzyła się we wrześniu i my wszyscy, obserwujący dramatyczne wydarzenia z odległości, z biegiem czasu trochę zapominamy o tym, że jej skutki są i będą odczuwalne zapewne jeszcze długo. To naturalny mechanizm. Tymczasem działający na Dolnym Śląsku przedsiębiorcy, restauracje, hotele, pensjonaty, sklepy – ci, którzy działali nieprzerwanie i ci, którzy wracają lub wkrótce wrócą do pracy – długofalowo potrzebują gości, potrzebują nas. Dlatego po kilku tygodniach od powodzi wracamy z inspiracją: jeśli właśnie planujesz wyjazd na listopadowy weekend, pomyśl o Dolnym Śląsku i miejscach, które powitają cię z radością. Jesteś tam potrzebny, ale może odkryjesz, że wyjazd na Dolny Śląsk był bardzo potrzebny tobie? – mówią wspólnie inicjatorzy kampanii: Dorota Tymińska z ABi Media Holdings Sp. z o.o., Zbigniew Kaczmarek z AMS SMART OOH, Joanna Pełech-Mikulska z BEMedia, Agata Drzewiecka z Clear Channel Poland, Michal Mozyrko z IMS sensory media, Agnieszka Maszewska z Jet Line, Damian Rezner ze Screen Network, Piotr Luberadzki z SYNERGIC Sp. z o.o., Aleksandra Derc z Warexpo i Adam Wojdyło z WiseGlass sp. z o.o.
Warexpo prezentowało kreacje reklamowe na nośnikach digital signage w prestiżowych warszawskich lokalizacjach.