Warexpo jest partnerem najnowszej wystawy Muzeum Karykatury, prezentowanej w salach Pałacu Kultury i Nauki. Wybrane prace są również eksponowane na nośnikach Smart Citylight na Krakowskim Przedmieściu. "Grzegorz Rosiński w ilustracjach" to wystawa, która pozwala zanurzyć się w świat twórczości jednego z największych artystów komiksu europejskiego. Ekspozycja, na której znajduje się ponad 400 artefaktów, w przekrojowy […]
W 2023 roku spółka Warexpo podpisała z Miastem st. Warszawą umowę powierzenia, na mocy której rozszerzyła swoje portfolio OOH o powierzchnie CLP na wiatach przystankowych. Obecnie dzięki modernizacji infrastruktury oraz przejmowaniu nowych lokalizacji, rozwija sieć o niemal tysiąc nowych powierzchni w atrakcyjnych lokalizacjach. Głównym celem powierzenia spółce zadania jest modernizacja infrastruktury komunikacji publicznej – wiat […]
19 kwietnia obchodzimy rocznicę wybuchu powstania w getcie warszawskim. Symbolem tego jednego z najbardziej heroicznych stołecznych wydarzeń z okresu II wojny światowej są wiosenne żonkile. Co roku mieszkańcy stolicy przyczepiają do ubrań żółte kwiaty, by podkreślić swoją pamięć o przeszłości, solidarność i znaczeni dialogu ponad podziałami, niezależnie od poglądów czy sympatii politycznych. Kampania OOH Akcji […]
Miniony rok był dla nas przełomowym pod wieloma względami. Do naszego portfolio dołączyły wiaty przystankowe, zaczęliśmy wraz z Gemiusem tworzyć nowe standardy w OOH i powiększyliśmy znacząco zespół. Z przyjemnością zauważyliśmy również wyróżniający się w branży wzrost z przychodów z DOOH. To wszystko sprawiło, że wspólnie z naszym projektantem, Wojciechem Pawlińskim, przygotowaliśmy graficzne zestawienie najważniejszych […]
Naszą misją jest bycie blisko odbiorców, informujemy o tematach społecznych i dbamy również o ład publiczny bez dzikich reklam. Dlatego, czując się odpowiedzialni za miasto, wychodzimy naprzeciw potrzebom komitetów wyborczych. Współpracując z nimi od lat, wiemy jak ważne są nasze nośniki. Dlatego przygotowaliśmy specjalną ofertę, aby kandydaci w wyborach samorządowych mogli komunikować się z odbiorcami […]
Świąteczna kampania Miasta st. Warszawy prezentowana na nośnikach Warexpo dotarła do blisko 60% mieszkańców Mazowsza. Było to możliwe dzięki rozszerzeniu portfolio spółki o powierzchnie CLP na wiatach przystankowych. Dzięki odpowiedniemu doborowi nośników informacja miejska była widoczna nie tylko w centrum miasta, ale również w dzielnicach obrzeżnych. Warszawski Festiwal Świąteczny wprowadził na stołeczne ulice niezrównany nastrój. […]
Realizacja creative OOH Warexpo, promująca nagrodę im. Tadeusza Mazowieckiego, zdobyła Wyróżnienie w kategorii Outdoor w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2023. Kampania realizowana była z Centrum Komunikacji Społecznej Miasta st. Warszawy. Koncepcja i realizacja kampanii polegała na połączeniu różnych technik wykonania i przedstawienia tematu. W słupie reklamowym przed Pałacem Kultury i Nauki wykorzystano światła LED, tradycyjne […]
Już w II kwartale 2024 roku ruszy sprzedaż powierzchni CLP na wiatach przystankowych Warexpo. Spółka rozwija swoją sieć outdoorową dzięki umowie powierzenia z Miastem st. Warszawa i staje się trzecim stołecznym graczem, posiadającym w portfolio tego typu nośniki. Synergia sieci Warexpo Dołączenie wiat przystankowych znacząco rozszerzy sieć nośników reklamowych oferowanych przez Warexpo. Panele reklamowe dołączyły […]
Sprzedaż komercyjna powierzchni reklamowych na wiatach przystankowych ruszyła w pierwszym kwartale 2024 roku. Według badania Gemius z wiosny 2023 r., sieć tych nośników jest widoczna dla 60% mieszkańców Mazowsza. Dzięki porozumieniu z Miastem st. Warszawa, spółka stanie się trzecim graczem na stołecznym rynku, mającym w portfolio ten rodzaj reklamy OOH.
Wyjątkowe marki zasługują na unikalne nośniki. Najnowsza kampania Zofii Chylak zawisła jesienią na zabytkowym słupie Warexpo. Tradycyjny plakat idealnie wpisał się w miejską przestrzeń Placu Unii Lubelskiej i chwyta za oko przechodniów. Twórczynią marki jest Zofia Chylak. Projektantka uczyła się w Proenza Schouler w Nowym Jorku oraz w atelier Nicolasa Caito, uznawanego za najlepszego nowojorskiego konstruktora. Z wykształcenia historyk sztuki, […]
Potrzebujesz indywidualnej wyceny swojej kampanii reklamowej? Przygotujemy dla Ciebie dopasowaną ofertę!
Dostępność