Szukaj
Kategorie

Marketing w czasach podziałów, czyli podcast o reklamie zewnętrznej

Ład miejski, mieszkańcy i informacja - to tytuł #3 odcinka podcastu Marketing w czasach podziałów. Bardzo namawiamy do posłuchania tej ważnej i ciekawej rozmowy z naszym prezesem Marcinem Ochmańskim. O ładzie miejskim i o tym, czy reklama zewnętrzna jest potrzebna miastom i ich mieszkańcom. O potrzebie dobrze zaprojektowanych rozwiązań, wielofunkcyjności nośników i reklamy zarówno instytucji kultury, jak i dużych marek. Prezes Ochmański mówi też o roli niedużej, miejskiej spółki, która nie działa skalą, ale jest w awangardzie zmian.

Materiał dostępny na:

spreaker

spotify

google podcasts

podcaster

apple podcast

I heard radio

amazon

castbox

deeser

podcastadiked

podhaser

jiosaavn

Inne artykuły

Skontaktuj się z nami!

Potrzebujesz indywidualnej wyceny swojej kampanii reklamowej?
Przygotujemy dla Ciebie dopasowaną ofertę!

Skip to content