Szukaj
Kategorie

#MediaBezWyboru

Dołączamy do protestu #mediabezwyboru, bo solidaryzujemy się z koleżankami i kolegami z innych mediów, a jednocześnie jesteśmy przekonani, że pomysł podatku reklamowego (szczególnie w przypadku naszej branży) to kopanie leżącego. Protestujemy, bo stawką są wolność słowa, pluralizm w Polsce jak i miejsca pracy – źródło utrzymania wielu rodzin. Jesteśmy częścią branży, która w wyniku sytuacji pandemicznej w zeszłym roku odnotowała prawie 40 proc mniejsze wpływy. Nie dostaliśmy żadnej dedykowanej pomocy od rządu.

Jako spółka, ale i cała branża, wchodzimy w kolejny trudny rok, w którym wielu naszych klientów nie funkcjonuje w wyniku ciągle obowiązujących obostrzeń. W tych trudnych warunkach próbujemy odbudować swój biznes. Trzeba przy tym pamiętać, że nasz biznes to promocja m.in. innych biznesów. To pomoc w powrocie do normalności sklepom, fryzjerom, restauracjom, instytucjom kultury a więc tym wszystkim, którzy znacząco ucierpieli przez restrykcje rządowe wprowadzone w wyniku sytuacji pandemicznej.

Wprowadzenie podatku reklamowego skazuje nas na dylemat czy podnieść ceny i obciążyć kosztem tej zmiany właśnie m.in. firmy, które chcą się podnieść się po dramatycznym 2020 roku, czy realizować tę daninę kosztem własnego zatrudnienia. Nie chcemy dokonywać takiego wyboru!

Inne artykuły

Skontaktuj się z nami!

Potrzebujesz indywidualnej wyceny swojej kampanii reklamowej?
Przygotujemy dla Ciebie dopasowaną ofertę!

Skip to content