News

Sprawdź co u nas słychać i dowiedz się więcej o naszych działaniach.

Nowość w portfolio Warexpo

Sieć ekranów digital signage zlokalizowana w sercu miasta, na eleganckim Krakowskim Przedmieściu, to najnowsza oferta Warexpo. Nowość w naszym portfolio – 75” nośniki digital signage harmonijnie wpisują się w tkankę miasta, służą jego mieszkankom i mieszkańcom, a co ważne są nowoczesne i atrakcyjne wizualnie. Krakowskie Przedmieście to najbardziej prestiżowa ulica Warszawy. Znajdują się przy niej takie […]

Czytaj dalej

Bond, James Bond

Nośniki do zadań specjalnych? Oto one: LED SPACE w przejściu między I a II linią metra Świętokrzyska, ekrany Smart Citylight na ulicy Chmielnej i na Krakowskim Przedmieściu i last but not least słupy klejone typu Traffic. Kompletna kampania reklamowa, która obejmuje zróżnicowane nośniki w najlepszych lokalizacjach stolicy. Kampania, która podobnie jak James Bond łączy w […]

Czytaj dalej

Warsaw Summer Jazz Days

Zbliża się 29. edycja Warsaw Summer Jazz Days. Tegoroczne koncerty, podobnie jak podczas minionych edycji, odbędą się w klubie Stodoła. Organizatorzy przygotowali również dodatkową atrakcję. Młode zespoły zagrają, jeżdżąc ulicami Warszawy… odkrytymi autobusami. Już teraz na ulicach Warszawy można zobaczyć kampanię, która w żywej kolorystyce świetnie się prezentuje na tradycyjnych klejonych słupach typu Traffic.

Czytaj dalej

Versace na Traffikach

Powrót do tradycyjnej formy ekspozycji plakatów w komunikacji marki ekskluzywnej – możliwe? Tak, oczywiście z Warexpo. Versace Jeans Couture na naszych nośnikach, czyli klasyk w zadziornym miejskim stylu. Kampania zrealizowana na tradycyjnych, klejonych słupach typu Traffic.

Czytaj dalej

SMART CITYLIGHT – Blisko odbiorcy

Miejski gwar, ruch uliczny i nośnik Smart citylight dobrze razem się komponują. W naszej ofercie te nośniki znajdują się w najlepszych i najbardziej uczęszczanych stołecznych lokalizacjach – na ulicy Chmielnej i na Krakowskim Przedmieściu. To nośnik bliski odbiorcy, dostępny, który jest elementem miejskiej tkanki.

Czytaj dalej

Echo_waw

Echo_waw to dobrze zaprojektowane, ciekawe wizualnie informacje miejskie, który tworzymy we współpracy z instytucjami kultury, organizacjami pozarządowymi, artystami i artystkami. W ramach serwisu powstają projekty, które nie tylko przykuwają uwagę, ale także informują o wydarzeniach, przekazują ciekawostki czy treści ważne społecznie.

Czytaj dalej

Creative OOH

Połączenie reklamy z koncepcją wystawienniczą, dla której nośniki stanowią tło i nadają jej miejski kontekst. Interakcja z przechodniem, to korzyść kreatywnej reklamy OOH.

Czytaj dalej

Nośniki na wyłączność

Wynajem nośnika wyłącznie na potrzeby komunikacji konkretnej marki, gwarantuje doskonałą widoczność i szerokie możliwości kreacji.

Czytaj dalej

Warexpo prezentuje Juniora

Junior to nowa generacja nośników digital out-of-home (DOOH). To pierwszy wielofunkcyjny mebel miejski, który oprócz wyświetlania treści reklamowych na 75 calowych ekranach LCD, umożliwia informowanie mieszkańców w czasie rzeczywistym (np. o stanie powietrza czy utrudnieniach w ruchu). Wyposażony jest w: dwa porty USB umożliwiające ładowanie urządzeń mobilnych, w darmowe miejskie Wi-Fi, w przycisk „Mapa” ułatwiający […]

Czytaj dalej

Współpraca w ramach cyklu debat „Ekowarszawa”

Kampania outdoorowa oraz wsparcie przy organizacji cyklu debat „ekoWarszawa” – takie działania podjęliśmy w ramach współpracy z Biurem Ochrony Środowiska Urzędu m. st. Warszawy. „ekoWarszawa”  to rozmowy wokół Programu Ochrony Środowiska, cykl spotkań realizowanych przez Biuro Ochrony Środowiska Urzędu m.st. Warszawy z ekspertami, mieszkańcami, aktywistami i urzędnikami. Dwa pierwsze – Jak planować zielone miasto oraz […]

Czytaj dalej

Na_prawa Warszawa

Zintegrowany Program Rewitalizacji m.st. Warszawy do 2022 roku to działania i inwestycje realizowane na Pradze-Północ, Pradze-Południe i Targówku prowadzone przez Urząd m.st. Warszawy i podległe mu jednostki. To szansa na ocalenie dziedzictwa, historii i niepowtarzalnej atmosfery dobrego sąsiedztwa prawobrzeżnej Warszawy. Nadrzędnym celem procesu rewitalizacji jest poprawa warunków życia mieszkańców oraz zwiększenie ich wpływu na kształt przestrzeni wspólnej. Warexpo było odpowiedzialne […]

Czytaj dalej

„Na_prawa Warszawa” – Rewitalizacja prawobrzeżnej Warszawy

Wspieramy Miasto st. Warszawy w procesie komunikacji z mieszkańcami na temat Zintegrowanego Programu Rewitalizacji Warszawy. Celem programu jest poprawa jakości życia mieszkańców prawobrzeżnej Warszawy: Pragi-Północ, Pragi-Południe i Targówka. Remonty i modernizacje kamienic, nowe mieszkania, instytucje, więcej zieleni, rozwój turystyki, kultury, sportu, gospodarki a co najważniejsze, integracja i wsparcie inicjatyw mieszkańców. Na ten cel w budżecie […]

Czytaj dalej

Pasek narzędzi