W pierwszy październikowy weekend ekrany #LEDspace #Warexpo stały się polem eksperymentu dla artystów i artystek działających w obszarze motion design. Mikro-festiwal Poster Play, czyli wystawa prac wideo na nośnikach out of home, to pierwsze tego typu wydarzenie, w którym udział wzięły firmy z branży reklamy zewnętrznej. W wydarzeniu udział wzięli uznaniu projektanci i projektancki, animatorzy i animatorki, studia projektowe, m.in. Krystian Berlak, Patryk Hardziej, Noviki, Lunapark, Piloci Studio, Podpunkt/Superskrypt, Maciej Połczyński (Laïc: Type Foundry), Jakub Hakobo Stępień, Beata Barrakuz Śliwińska, Studio Unioforma, WeTrzech, Martyna Wędzicka-Obuchowicz, Jakub Wróblewski (Inexistens).
W przestrzeni przejścia podziemnego zagościł eksperyment, zabawa ilustracją i typografią, poszukiwanie języków wizualnych, które będą trendy za rok, albo za kilka lat. Zobaczyliśmy unikalne podejście do tworzenia z wykorzystaniem jakości wizualnych, wektora czasu oraz kontekstu estetyki reklamowej ostatnich 30 lat.
Poster Play Mikro Fest było częścią 27. Międzynarodowego Biennale Plakatu w Warszawie.
Organizatorzy
Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej
OOHlife.org
Partner technologiczny
Samsung
Partnerzy
Syfon Studio
AMS
JetLine
Warexpo
Patroni Medialni
The Brief
Grafmag
Signs.pl
Design Alley
Finansowanie
Dofinansowano ze środków Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu w ramach programu Narodowego Centrum Kultury „Kultura – Interwencje 2021”




