Widzieliście Gray Man na platformie Netflix? A może widzieliście Ryana Goslinga i Chrisa Evansa w centrum Warszawy na nośnikach digital signage Warexpo? Przez cały weekend lipca emitowaliśmy wyłącznie zapowiedź filmowej premiery. Efekt totalny. Nadal cieszymy oko.
Za planowanie i zakup kampanii odpowiada dom mediowy Wavemaker.
![](https://warexpo.pl/content/uploads/2023/03/DSC_8027-1024x539.jpg)
![](https://warexpo.pl/content/uploads/2023/03/DSC_8135-1024x682.jpg)
![](https://warexpo.pl/content/uploads/2023/03/DSC_8139-1024x682.jpg)
![](https://warexpo.pl/content/uploads/2023/03/DSC_8164-1024x669.jpg)
![](https://warexpo.pl/content/uploads/2023/03/DSC_8169-1024x682.jpg)
![](https://warexpo.pl/content/uploads/2023/03/DSC_8223-1024x682.jpg)