Creative OOH: Kampania T-Mobile #HejtOutLoveIn na nośnikach Warexpo
Do 9 listopada w przestrzeni miejskiej można zobaczyć kampanię społeczną #HejtOutLoveIn, realizowaną przez T-Mobile Polska przy wsparciu Fundacji SEXEDPL. Celem akcji jest zachęcenie do reagowania na hejt w Sieci i przypomnienie, że słowa mają moc. Unikalnym elementem kampanii jest przypinka, którą każdy może zdjąć i zabrać ze sobą jako symbol sprzeciwu wobec hejtu.
Realizacja pojawiła się na słupach Warexpo w Warszawie w 3 lokalizacjach:
- Al. Niepodległości / Batorego / Pola Mokotowskie,
- Wałbrzyska / metro Służew,
- Al. Jana Pawła II / za Twardą / MZA (do 2 listopada).
W Warexpo konsekwentnie pokazujemy, że OOH może być czymś więcej niż tylko nośnikiem – może być przestrzenią do opowiadania historii i budowania wartości. Kampania #HejtOutLoveIn jest tego doskonałym przykładem. Dzięki współpracy między T-Mobile, agencjami kreatywnymi i naszym zespołem mogliśmy zrealizować projekt, który łączy siłę przekazu marki z odpowiedzialnością społeczną. – mówi Aleksandra Derc, Członkini Zarządu Warexpo.
Cieszymy się, że możemy wspierać tę ważną inicjatywę społeczną i udostępniać przestrzeń, w której wartościowy przekaz staje się częścią miejskiego krajobrazu.
👉 Więcej o akcji: hejtoutlovein.pl
Kampania zainicjowana przez T-Mobile Polska we współpracy z Fundacją SEXEDPL. Spot i inne materiały promujące akcję opracowała agencja VML, zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działania PR prowadzi agencja 24/7Communication.
Fot. Ewelina Lach