Creative OOH rozkwita dzięki Netflix

Najnowsza realizacja Warexpo, która przebojem podbiła serca spacerowiczów na Krakowskim Przedmieściu, jest elementem szerokiej kampanii promującej trzeci sezon serialu Bridgertonowie, dostępnego na platformie Netflix. Nowoczesne słupy podświetlane #WARS rozkwitły – dosłownie i w przenośni.

W trzech nośnikach, zlokalizowanych w jednej z najbardziej prestiżowych części Warszawy, umieszczono setki kwiatów. Zostały one starannie dobrane pod względem gatunku, kolorystyki i dbałości o detale wykonania. Kompozycje bezpośrednio nawiązują do bogatych, florystycznych akcentów w samym serialu oraz hasła trzeciego sezonu: „Każdy kwiat kiedyś rozkwitnie”. Roślinna instalacja prezentowana jest na dwóch powierzchniach ekspozycyjnych słupów. Trzecią z nich, zamykającą całość, przeznaczono na plakat serialu.

- Warto zwrócić uwagę nie tylko na wizualną soczystość i piękno samej realizacji, ale przede wszystkim na doskonały timing kampanii. Ruszyła ona tuż przed Nocą Muzeów, podczas której Krakowskim Przedmieściem przechodzą wielotysięczne potoki spacerowiczów. W następnej kolejności mamy długi weekend na początku czerwca, kiedy to do Warszawy przybędzie mnóstwo turystów. Sama lokalizacja również zasługuje na wyróżnienie. To unikatowe na polską skalę przestrzenie reklamowe – mówi Joanna Karnowska z Warexpo, odpowiedzialna za kontakt z kluczowymi klientami.

- Przeniesienie wizji klienta na rzeczywisty projekt stanowiło pierwszy krok naszych działań. W dalszej kolejności stanęliśmy przed wyzwaniem samej instalacji oraz finalnym jej umieszczeniem w nośnikach. Mało kto zdaje sobie sprawę, że są to działania na pograniczu artystycznym i technicznym. Słup jest bardzo specyficznym elementem ekspozycyjnym. W efekcie odbiorcy zobaczyli monumentalny, tryskający świeżością angielski ogród atrakcyjny dla oka zarówno w dzień, jak i w nocy – mówią Kamila Brodowska i Wojciech Pawliński z działu Marketingu i Komunikacji Społecznej Warexpo.

Kampania potrwa do połowy czerwca. Kwietne instalacje można podziwiać w trzech punktach Traktu Królewskiego:

·        Krakowskie Przedmieście/ Dom Polonii

·        Krakowskie Przedmieście / Traugutta

·        Krakowskie Przedmieście / vis a vis Hotelu Bristol

Projekt zrealizowany został wspólnie z Wavemaker, Agencja Bosko, ad i media Group.

fot. Ewelina Lach, Warexpo

Netflix

321 Wars TK - Krakowskie Przedmieście 3 / Traugutta / ASP - Śródmieście

326 Wars TK - Krakowskie Przedmieście 13 / vis a vis Hotelu Bristol - Śródmieście

328 Wars TK - Krakowskie Przedmieście 64 / Dom Polonii - Śródmieście

Skontaktuj się z nami!

Potrzebujesz indywidualnej wyceny swojej kampanii reklamowej?
Przygotujemy dla Ciebie dopasowaną ofertę!

Skip to content