Najnowsza realizacja Warexpo, która przebojem podbiła serca spacerowiczów na Krakowskim Przedmieściu, jest elementem szerokiej kampanii promującej trzeci sezon serialu Bridgertonowie, dostępnego na platformie Netflix. Nowoczesne słupy podświetlane #WARS rozkwitły – dosłownie i w przenośni.
W trzech nośnikach, zlokalizowanych w jednej z najbardziej prestiżowych części Warszawy, umieszczono setki kwiatów. Zostały one starannie dobrane pod względem gatunku, kolorystyki i dbałości o detale wykonania. Kompozycje bezpośrednio nawiązują do bogatych, florystycznych akcentów w samym serialu oraz hasła trzeciego sezonu: „Każdy kwiat kiedyś rozkwitnie”. Roślinna instalacja prezentowana jest na dwóch powierzchniach ekspozycyjnych słupów. Trzecią z nich, zamykającą całość, przeznaczono na plakat serialu.
- Warto zwrócić uwagę nie tylko na wizualną soczystość i piękno samej realizacji, ale przede wszystkim na doskonały timing kampanii. Ruszyła ona tuż przed Nocą Muzeów, podczas której Krakowskim Przedmieściem przechodzą wielotysięczne potoki spacerowiczów. W następnej kolejności mamy długi weekend na początku czerwca, kiedy to do Warszawy przybędzie mnóstwo turystów. Sama lokalizacja również zasługuje na wyróżnienie. To unikatowe na polską skalę przestrzenie reklamowe – mówi Joanna Karnowska z Warexpo, odpowiedzialna za kontakt z kluczowymi klientami.
- Przeniesienie wizji klienta na rzeczywisty projekt stanowiło pierwszy krok naszych działań. W dalszej kolejności stanęliśmy przed wyzwaniem samej instalacji oraz finalnym jej umieszczeniem w nośnikach. Mało kto zdaje sobie sprawę, że są to działania na pograniczu artystycznym i technicznym. Słup jest bardzo specyficznym elementem ekspozycyjnym. W efekcie odbiorcy zobaczyli monumentalny, tryskający świeżością angielski ogród atrakcyjny dla oka zarówno w dzień, jak i w nocy – mówią Kamila Brodowska i Wojciech Pawliński z działu Marketingu i Komunikacji Społecznej Warexpo.
Kampania potrwa do połowy czerwca. Kwietne instalacje można podziwiać w trzech punktach Traktu Królewskiego:
· Krakowskie Przedmieście/ Dom Polonii
· Krakowskie Przedmieście / Traugutta
· Krakowskie Przedmieście / vis a vis Hotelu Bristol
Projekt zrealizowany został wspólnie z Wavemaker, Agencja Bosko, ad i media Group.
fot. Ewelina Lach, Warexpo
Netflix
Potrzebujesz indywidualnej wyceny swojej kampanii reklamowej?
Przygotujemy dla Ciebie dopasowaną ofertę!