Drugi rok z rzędu zrealizowaliśmy, wspólnie z Centrum Komunikacji Społecznej Miasta st. Warszawy, kampanię zachęcającą do zgłaszania kandydatur do Nagrody im. Tadeusza Mazowieckiego.
Pierwszy element akcji to artystyczna instalacja w nośniku WARS, znajdującym się vis a vis Złotych Tarasów. W projekcie postawiono na elementy neonowe i LED, uzupełnione o materiały ekspozycyjne i informacyjne, tworzące niepowtarzalną ekspozycję w środku słupa.
Drugą odsłonę kampanii stanowiły interaktywne magnesy, umieszczone na dwóch słupach TRAFFIC. Nośniki znajdują się w doskonałych lokalizacjach na Placu Bankowym oraz w Alejach Jerozolimskich przy ul. Kruczej. Mieszkanki i mieszkańcy Warszawy mogli zabrać ze sobą magnes i szerzyć ideę konkursu dalej. Łącznie w trakcie akcji powieszonych zostało 8000 elementów.
Creative OOH to produkt, który w Warexpo konsekwentnie rozwijamy od kilku lat. W swoim portfolio posiadamy projekty zrealizowane dla takich marek jak: Valentino, Żywiec Zdrój, Netflix, Miasto st. Warszawa, Zarząd Zieleni m.st. Warszawy, Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza czy Muzeum Warszawy. Creative OOH łapie za oko ciekawymi rozwiązaniami przestrzennymi i zwiększa zasięg kampanii, będąc doskonałym silnikiem także do działań online.
Fot. Ewelina Lach, Rafał Motyl, Warexpo, Miasto st. Warszawa
Centrum Komunikacji Społecznej Miasta st. Warszawy
Potrzebujesz indywidualnej wyceny swojej kampanii reklamowej?
Przygotujemy dla Ciebie dopasowaną ofertę!