Przełamujemy barierę językową dzięki rozmówkom polsko-ukraińskim i ukraińsko-polskim na naszych nośnikach digitalowych.
Na ekranach LED space w przejściu między I a II linią metra Świętokrzyska oraz na Smart Citylight w prestiżowych stołecznych lokalizacjach pojawiły się proste wyrażenia, którymi posługujemy się w codziennym życiu. W ten sposób każdy może zacząć rozmowę w miły sposób.
Kampania powstała dzięki firmom: Warexpo, AMS SA, Jet Line, do udziału zaproszono też inne firmy z branży OOH.
“Po kampanii prezentującej nasze wsparcie dla Ukrainy zastanawiałyśmy się wraz z szefowymi działów marketingu AMS, Jet Line i Warexpo nad kampanią, która byłaby przyjazna tym, którzy znaleźli u nas schronienie, ale jednocześnie była jakoś dla nich użyteczna. I tak narodził się pomysł rozmówek, który zresztą służy obu stronom, także tym z nas, którzy chcemy znać chociaż kilka zwrotów po ukraińsku. Będziemy dodawać z czasem nowe wyrażenia i w ten sposób kontynuować kampanię. Wiemy, że rosyjskojęzyczni Ukraińcy czytają i rozumieją ukraiński, więc nauka polskiego na poziomie rozmówek jest przeznaczona także dla nich” - Katarzyna Ratajczyk, OOHlife.org
Za wyrażenia i zapis fonetyczny odpowiada profesor Uniwersytetu Warszawskiego dr hab. Svitlana Romaniuk, ukrainistka, Prodziekan Wydziału Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego a projekty graficzne stworzył Grzegorz Scieszka.