Szukaj
Kategorie

Reklama na wiatach przystankowych Warexpo

Już w II kwartale 2024 roku ruszy sprzedaż powierzchni CLP na wiatach przystankowych Warexpo. Spółka rozwija swoją sieć outdoorową dzięki umowie powierzenia z Miastem st. Warszawa i staje się trzecim stołecznym graczem, posiadającym w portfolio tego typu nośniki.

Synergia sieci Warexpo

Dołączenie wiat przystankowych znacząco rozszerzy sieć nośników reklamowych oferowanych przez Warexpo. Panele reklamowe dołączyły do nowoczesnych podświetlanych słupów w centrum Warszawy na najważniejszych jej arteriach i placach, prestiżowej sieci DOOH w postaci spektakularnej przestrzeni LED space na skrzyżowaniu linii metra i ekranów digital signage na Krakowskim Przedmieściu; ekranów w tramwajach oraz słupów tradycyjnych. Tym samym synergiczna sieć obejmuje całą Warszawę, łącznie z dzielnicami obrzeżnymi. Wejdzie również z reklamą w dzielnice obrzeżne, w tym rejony, gdzie OOH nie było do tej pory obecne. To prawdziwa gratka dla marketerów, którzy będą mogli planować swoje kampanie out of home w sposób holistyczny.

Odbiorcy są w centrach lokalnych i dzielnicownych

Rynek przyzwyczaił się do skupiania uwagi na reklamie zewnętrznej, zlokalizowanej w ruchliwym centrum miasta. Tymczasem z badań mobilności mieszkańców w centrum Warszawy, wykonanych przez Kantar w październiku 2021 roku na zlecenie Miasta st. Warszawy, wynika, iż ponad 20% mieszkańców takich dzielnic jak: Wilanów, Ursynów, Praga Północ i Mokotów przebywa centrum Warszawy średnio raz w miesiącu, a Targówka, Białołęki, Mokotowa i Ursusa rzadziej niż raz w miesiącu. Jeśli zatem marketerzy chcą rzeczywiście docierać do wszystkich warszawiaków i warszawianek, powinni zmienić swój dotychczasowy focus i rozważyć dywersyfikację nośników reklamowych pod względem lokalizacji. Co warto podkreślić, użytkownicy w rejonach obrzeżnych, a w szczególności tam, gdzie uprzywilejowany jest ruch pieszo-rowerowy. Są mniej przebodźcowani reklamą out of home i mogą jej poświęcić więcej uwagi.

Dobrze policzona publiczność

To nie koniec dobrych wiadomości. Warexpo oraz Gemius S.A. podpisały umowę, na mocy której Gemius przekaże dane na temat konsumpcji reklamy zewnętrznej dostarczanej przez Warexpo. Rynek mediów zyska dostęp do nowego rodzaju danych, służących pomiarowi OOH. Dane na temat oglądalności OOH wyprodukowane będą w oparciu o metodologię badania Mediapanel czyli jednoźródródłowego i crossmediowego pomiaru Gemius. Dzięki współpracy obu firm, marketerzy zyskają nowe dane pozwalające im precyzyjnie planować kampanie realizowane na nośnikach zewnętrznych. Nawiązana współpraca służy wypracowaniu modelu prezentowania danych na temat reklamy zewnętrznej w badaniu Mediapanel. Wstępne badania z wiosny 2023 roku wykazały, że sieć wiat przystankowych Warexpo dociera do 60% mieszkańców Mazowsza.

Inne artykuły

Skontaktuj się z nami!

Potrzebujesz indywidualnej wyceny swojej kampanii reklamowej?
Przygotujemy dla Ciebie dopasowaną ofertę!

Skip to content