Warexpo dołączyło do Outdoor Media Integrator (OMI), czyli systemu rezerwacyjnego wykorzystywanego przez domy mediowe do planowania kampanii w outdoorze.
OMI to narzędzie umożliwiające selekcję nośników out-of-home dostępnych na rynku, usprawnia planowanie kampanii reklamowych, zawiera ujednolicone opisy nośników, ułatwia ich dobór poprzez eliminację nośników znajdujących się w zbyt bliskiej odległości względem siebie.
– Dzięki OMI lepszy dostęp do naszej oferty ma 70% domów mediowych funkcjonujących na rynku – wyjaśnia Dawid Niezgoda, kierownik Działu Sprzedaży Powierzchni Reklamowej Warexpo.
Outdoor Media Integrator pozwala planerom, buyerom i klientom na jednoczesną weryfikację i selekcję na jednej wspólnej platformie ofert pochodzących od kilku dysponentów nośników outdoorowych.
Zasady selekcji nośników są zbliżone do przeglądarek oferowanych przez właścicieli nośników, jednak podstawową różnicą jest możliwość importowania do aplikacji różnego typu ofert i aktywnego wyboru z dowolnej ilości i typów nośników niezależnie od źródła pochodzenia ofert.