Sprzedaż komercyjna powierzchni reklamowych na wiatach przystankowych ruszyła w pierwszym kwartale 2024 roku. Według badania Gemius z wiosny 2023 r., sieć tych nośników jest widoczna dla 60% mieszkańców Mazowsza. Dzięki porozumieniu z Miastem st. Warszawa, spółka stanie się trzecim graczem na stołecznym rynku, mającym w portfolio ten rodzaj reklamy OOH.
![](http://warexpo.pixelperfect.com.pl/content/uploads/2024/01/warexpo_wiaty_net_007-1024x683.jpg)
![](http://warexpo.pixelperfect.com.pl/content/uploads/2023/11/1-1024x683.jpg)
![](http://warexpo.pixelperfect.com.pl/content/uploads/2024/01/warexpo_wiaty_net_004-1024x683.jpg)
![](http://warexpo.pixelperfect.com.pl/content/uploads/2024/01/warexpo_wiaty_net_006-1024x683.jpg)
![](http://warexpo.pixelperfect.com.pl/content/uploads/2024/01/warexpo_wiaty_net_013-1024x683.jpg)
![](http://warexpo.pixelperfect.com.pl/content/uploads/2024/01/warexpo_wiaty_net_018-1024x683.jpg)