Świąteczna kampania Miasta st. Warszawy prezentowana na nośnikach Warexpo dotarła do blisko 60% mieszkańców Mazowsza. Było to możliwe dzięki rozszerzeniu portfolio spółki o powierzchnie CLP na wiatach przystankowych. Dzięki odpowiedniemu doborowi nośników informacja miejska była widoczna nie tylko w centrum miasta, ale również w dzielnicach obrzeżnych.
Warszawski Festiwal Świąteczny wprowadził na stołeczne ulice niezrównany nastrój. Program wydarzeń oraz życzenia świąteczne dla mieszkańców znalazły się na słupach tradycyjnych TRAFFIC, słupach WARS i SAWA, spektakularnej przestrzeni LED space na skrzyżowaniu linii metra warszawskiego, a przede wszystkim na wiatach przystankowych.
- „To jedna z największych kampanii OOH realizowanej przez warszawski ratusz. Z danych dostarczonych przez Gemius wynika, że dzięki wiatom przystankowym, które są nowością w naszym portfolio oraz słupom reklamowym, kampania świąteczna dotarła do 59,65 proc. mieszkańców Mazowsza. Istotną rolę odgrywają te, które położone są w centrach lokalnych obrzeżnych dzielnic miasta, ponieważ skupia się w nich przedświąteczna krzątanina wielu mieszkańców i mieszkanek. W ten sposób reklama zewnętrzna znajduje się blisko odbiorców, towarzysząc im w codziennych zajęciach” – mówi Dawid Niezgoda, szef sprzedaży w Warexpo.
Dopełnieniem kampanii były działania creative OOH, przeprowadzone w weekend 16-17 grudnia. W sześciu lokalizacjach, na odpowiednio przygotowanych słupach TRAFFIC umieszczono interaktywne zawieszki świąteczne w stołecznych barwach. Łącznie do mieszkańców trafiło 18 000 ozdób choinkowych w kształcie syrenki i samochodu Warszawa.
Była to pierwsza bożonarodzeniowa kampania stołecznego ratusza, realizowana na wiatach przystankowych Warexpo. W 2023 roku na mocy umowy powierzenia z Miastem st. Warszawa, nośniki na wiatach przystankowych pokrywające wszystkie dzielnice, dołączyły do portfolio spółki. Od drugiego kwartału 2024 roku powierzchnie reklamowe CLP będą w stałej sprzedaży. Tym samym znacząco zwiększyła się synergia sieci i możliwości dotarcia do odbiorców. Ponadto Warexpo nawiązało współpracę z firmą badawczą Gemius, dzięki czemu marketerzy uzyskają precyzyjne dane, dotyczące konsumpcji reklamy zewnętrznej.