Ponad 400 kampanii, 60 nowych klientów i przeszło 20 procentowy wzrost przychodów. 2016 rok był czasem pracowitym i pełnym wyzwań. Poszerzyliśmy ofertę o ekrany w metrze, autobusach i tramwajach oraz o nowe działania w zakresie komunikacji społecznej i marketingu.

– Stworzyliśmy kampanię informacyjną Na_prawa Warszawa dla programu rewitalizacji koncentrującego się na trzech dzielnicach: Pradze-Północ, Pradze-Południe i Targówku. Rewitalizacja, czyli poprawa jakości życia, to nie tylko remonty kamienic i dróg, to także inwestycje w działania społeczne, kulturalne i sportowe.

– Wspieraliśmy Miasto Stołeczne Warszawa w organizacji cyklu debat #ekoWarszawa, na temat ochrony środowiska i rozwoju ekosystemu miejskiego. Dzięki temu stworzyliśmy przestrzeń do dyskusji dla wszystkich, którym bliska jest troska o środowisko naszego miasta.

– Przygotowaliśmy i opracowaliśmy koncepcję wizualną i komunikacyjną dla przedsięwzięcia Nagroda Architektoniczna Prezydenta Warszawy. To corocznie przyznawane nagrody dla architektów za projekty wyróżniające się funkcjonalnością i wkładem w tworzenie tożsamości Warszawy.

– Prowadzimy kampanię informacyjną #OddychajWarszawo. To projekt, który uświadamia mieszkańcom zagrożenia, jakie wynikają z zanieczyszczenia powietrza oraz pokazuje jakie działania podejmować, aby dbać o środowisko. #OddychajWarszawo to także informacja o podejmowanych przez miasto działaniach na rzecz ochrony środowiska i programach dofinansowania do wymiany starych pieców, dotacji na zakup kolektorów słonecznych, pomp ciepła czy instalacji fotowoltaicznych.

– Uruchomiliśmy mecenat #galeriamiejskaWarexpo czyli przestrzeń ekspozycyjną dla prezentacji ciekawych inicjatyw kulturalnych. Nasze nośniki udostępniamy plakacistom, grafikom, fotografom, architektom i animatorom kultury.

W ramach #GaleriaMiejskaWarexpo wsparliśmy m.in:

Do zobaczenia w 2017 roku!