Reklama zewnętrzna to temat, który nurtuje nie tylko firmy związane z rynkiem OOH, to zagadnienie ważne także dla osób, które zajmują się architekturą, projektowaniem graficznym, które są zaangażowane w działalność miejską i kulturotwórczą. Dobra reklama może być pretekstem do rozmowy na dużo szersze zagadnienia – naszego podejścia do przestrzeni miejskiej, estetyki miejskiej, ale także naszych potrzeb, jako twórców i odbiorców reklamy.


Warexpo zajmuje się reklamą zewnętrzną od ponad 40 lat, przechodząc w tym czasie przez różne nurty, mody i procesy historyczne. Współpracowaliśmy i współpracujemy z licznymi, cenionymi grafikami, pracowniami architektonicznymi, mamy na swoim koncie kampanie dla ważnych instytucji kultury, przyczyniamy się do rozwoju rozwiązań niestandardowych na polskim rynku OOH. Uważamy, że reklama zewnętrzna może być czymś więcej niż tylko nośnikiem treści reklamowych. Postanowiliśmy zapytać o to, jaka powinna być reklama zewnętrzna osoby związane z nią zawodowo. Już wkrótce pierwsza rozmowa!