Warexpo po raz kolejny wykorzystało swoje słupy reklamowe w niestandardowej kampanii proekologicznej. Tym razem do komunikacji działań producenta wody mineralnej – Żywiec Zdrój S.A. – na rzecz recyklingu butelek PET.

Podświetlane słupy reklamowe przemienione zostały w niemal 4-metrowe pojemniki na zużyte plastikowe butelki. Na powierzchni każdego ze słupów znajdują się trzy otwory, przez które można wrzucić wykorzystaną butelkę. Otwory zostały rozmieszczone ergonomicznie, aby ułatwić przechodniom ich praktyczne wykorzystanie.

W komunikacji użyty został kolor żółty, co buduje skojarzenie z nowymi zasadami segregacji śmieci i żółtymi koszami na tworzywa sztuczne. Prosta kreacja i duży gabaryt samego nośnika wzmacniają widoczność i komunikatywność przekazu. Nośniki znajdują się w Warszawie przy ul. Miodowej, na Placu Trzech Krzyży oraz przy skrzyżowaniu ulic Marszałkowskiej ze Wspólną. –  Pomysł na kreację pochodził od klienta i był dla nas nie tylko wyzwaniem realizacyjnym, lecz również wymagał odwagi i wyobraźni w podejściu. Myślę, że zaliczyliśmy ten test na piątkę z plusem, bo ta kreacja poza wysoką funkcjonalnością i dopracowaną estetyką, pokazuje także, jak wielofunkcyjny jest słup reklamowy. Można wykorzystać jego kształt i gabaryty, grać nim jako powierzchnią płaską lub bryłą przestrzenną, osadzać komunikat w konkretnych lokalizacjach i kreatywnie wykorzystać tylko część lub całą powierzchnię nośnika – mówi Dawid Niezgoda, Kierownik Działu Handlowego Warexpo.

Jest to kolejna kampania niestandardowa realizowana przez Warexpo w komunikacji inicjatyw proekologicznych. Wcześniejsze działania dotyczyły m.in. promocji festiwalu upcyclingowego „Przerób-My” https://warexpo.pl/2019/08/przerob-my-na-traffikach/ oraz kampanii społecznej m. st. Warszawy #segregujna5 https://warexpo.pl/2019/04/kampania-segreguj-na-5/.