Tęczowe ulice Warszawy

W dzień czerwcowego przemarszu parady równości pojawiła się tęczowa, interaktywna kampania Warexpo zrealizowana dla platformy streamingowej Netflix. Na tradycyjnych słupach reklamowych spółka zamontowała małe tęczowe flagi, które uczestnicy przemarszu mogli zdejmować. Warexpo udekorowało kilkanaście nośników w ścisłym centrum miasta, wzdłuż ul. Marszałkowskiej, dokładnie na trasie parady. Na słupach pojawiło się 5000 małych tęczowych chorągiewek.

To kolejna niestandardowa kampania w ramach działań Creative OOH, produktu, który Warexpo konsekwentnie rozwija od kilku lat. W swoim portfolio spółka posiada projekty zrealizowane dla takich marek jak Valentino, Żywiec Zdrój, Miasto st. Warszawa, Zarząd Zieleni m.st, Warszawy, Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza czy Muzeum Warszawy. Creative OOH łapie za oko ciekawymi rozwiązaniami przestrzennymi i  zwiększa zasięg kampanii, będąc doskonałym silnikiem także do działań online.

fot. Ewelina Lach, Warexpo
fot. Ewelina Lach, Warexpo
fot. Ewelina Lach, Warexpo
fot. Ewelina Lach, Warexpo