Słup pod wielkoformatową ekspozycję, niepodświetlany. Nośnik ten ma trzy powierzchnie ekspozycyjne chronione przesłoną z plexi. Kampanię można przeprowadzić w wybranych lokalizacjach, wynajmując pojedyncze powierzchnie lub cały nośnik.
• Pliki w dowolnym powszechnie stosowanym formacie graficznym (preferowane formaty to TIFF, EPS, PDF) w przestrzeni kolorystycznej CMYK bez profilu kolorystycznego.
• Bitmapy do druku cyfrowego powinny być spłaszczone.
• Dla druku cyfrowego kolory Pantone przekształcone na kolory CMYK.
• Logo lub rysunki w postaci wektorowej.
• Tekst zamieniony na krzywe.
• Pliki w skali 1:1 lub 1:10 oraz w odpowiedniej rozdzielczości uzależnionej od wielkości pracy. (300 – 3000 dpi dla pliku w skali 1:10, lub 30 – 300 dpi dla pliku w skali 1:1). Druki o dużych rozmiarach (bilboardy, banery) wymagają mniejszej rozdzielczości (30-70 dpi na wydruku), prace o mniejszych rozmiarach, oglądane z bliska, wymagają większych rozdzielczości (nawet 300 dpi).
• Przewidziane spady w kolorze pracy nie mniej niż 1 cm na wydruku z każdej strony (2 cm dla druku dwustronnego).
• Skład koloru czarnego C60/M60/Y60/K100 dla druku cyfrowego, dla druku offsetowego C60/M0/Y0/K100.
• Plik nie może zawierać masek, kanałów alfa, ani żadnych nadruków „overprint”.
• Pliki do wycinania krzywoliniowego w formie wykrojnika (krzywa) w formatach PDF, EPS, AI, CDR.
Zgodność
Dla kontroli zgodności kolorów niezbędne jest dostarczenie odbitki próbnej z pliku – proof (proof cyfrowy, Matchprint, Cromalin).
Prosimy o dołączenie poglądowego pliku PDF lub JPG pracy w celu weryfikacji zawartości plików.
Ponadto prosimy o zwrócenie uwagi na rozmieszczenie istotnych elementów projektu (logo, tekst) i zachowanie „bezpiecznych” odległości tych elementów od krawędzi wydruku pracy: min 5 cm dla citylightów i podobnych prac a 20 – 50 cm dla bilboardów (w zależności od wielkości bilboardu).
Realizacje
Kampania Ani Kuczyńskiej
Doskonały projekt na doskonałym nośniku. Projekt z kolekcji Ani Kuczyńskiej wspaniale prezentuje się na słupie typu Wars, w świetnej lokalizacji na Placu na Rozdrożu. W okolicy znajduje się butik projektantki.
Kampania dla Netfliksa do „The Umbrella Academy” do kolejny dowód na to, że nowoczesne, estetyczne i co ważne podświetlane nośniki typu Sawa i Wars to strzał w dziesiątkę. Kampania jest dobrze widoczna, atrakcyjna i nie ingeruje w przestrzeń miejską. 30 powierzchni 123x237cm na Warsach 24 powierzchni 120x370cm na Sawach